vineri, 10 august 2012

Onyx-Trailer Reveal!



In sfarsit!Abia astept sa citesc Onyx.

6 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Trailerul de la Obsidian a fost dragut , dar parca asta imi place mai mult. Pepe si Sztella fac o pereche minunata.

Blacky spunea...

Asa este.Oricum mie imi plac ambele trailere,si acum abia astept sa primesc Onyx!Sunt foarte curioasa sa aflu ce se intampla..

Antonia Calina spunea...

Apropo , Daemon are un frate geaman? Am ramas cu gura cascata cand am vazut trailerul. Poate spune asta in primul volum , dar cum eu nu l-am citit....Asta chiar ca-i ceva interesant

Blacky spunea...

Da,Daemon a avut un frate geaman.Dar in primul volum ne spune din ce cauza a murit.Apoi aflam mai detaliat in nuvela Shadows ce s-a intamplat cu fratele lui Daemon.

Antonia Calina spunea...

Mersi ca mi-ai raspuns la intrebare , faptul ca el are un frate geaman chiar nu am stiut-o . Judecand dupa trailer , Onyx o sa fie o carte plina de surprize.

Blacky spunea...

Da.Asa este.Daemon este dispus sa afle ce s-a intamplat cu Dawson,fratele lui,asa ca ma astept ca aceasta carte sa fie mult mai buna decat Obsidian.