luni, 6 august 2012

Non-fantasy books.

Cand am scris non-fantasy books in titlu m-am referit la carti care nu au legatura cu supranaturalul.La noi in tara nu sunt foarte populare,deoarece nu sunt publicare la editurile noastre.Dar persoanele care citesc cartile in format electronic sunt sigura ca au auzit de cartile pe care o sa le mentionez in aceasta postare.
Non fantasy books sunt cele care au legatura cu realitate.Carti care mie personal mi-au placut foarte mult si mi-ar placea sa apara la noi in tara.Stiu ca majoritatea preferati cele fantasy,dar din cand in cand mai merita sa citit si despre altceva.
Cartile non-fantasy se bazeaza pe lucruri care se pot intampla in realitate foarte usor. Tristete.Iubire. Comedie. Probleme simple sau grele.Povesti care schimba viata unor oamenii in bine sau rau.In general majoritatea au un inceput urat,dar sfarsitul este fericit.
Am citit cateva carti care m-au lasat fara cuvinte.Carti care chiar merita citite,chiar daca au un subiect mai complicat.
M-am gandit sa pun doar copertile cartilor non-fantasy pe care le-am citit eu si mi-ar place foarte mult sa apara la noi in tara.


La cateva carti de mai sus am postat deja recenziile pe blog,la celelalte inca mai lucrez.Mai jos gasiti lista cu cartile care au recenzie.
-Breathe de Abbi Glines.
-What I Didn't Say de Keary Taylor.(RO si ENG)
-Something like Normal de Trish Doller.
-The Vincent Boys de Abbi Glines.
-In Honor de Jessi Kirby.
-Pushing the limits de Katie McGarry.(ENG)
-Keep Holding On de Susan Colasanti.

Mai sunt multe carti non fantasy pe care bloggeri din strainatate le lauda,insa eu inca nu am ajuns sa le citesc,asa ca le-am prezentat doar pe cele care le-am citit.O sa postez recenziile pentru celelalte carti in curand-dupa ce le recitesc.Sper sa va placa recenziile,si sa citit cartile ,chiar daca le gasiti in format electronic.
Daca macar o carte de pe lista de mai sus ar aparea la noi in tara as fi multumita.Macar asa stiu ca editurile de la noi din tara se gandesc sa inceapa sa publice si acest gen de carti.

4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Ar fi ceva daca s-ar publica si la noi mai multe carti din astea. Cred ca cel mai mult vreau sa citesc ''Beautiful Disaster''si ''Easy''. Despre astea doua am auzit mai multe opinii pozitive. Poate si ''Catching Jordan''. Imi place mult coperta cartii.

Blacky spunea...

Atat Easy,cat si Beautiful Disaster sunt doua carti super faine.Da,ar fi minunat sa apara la noi in tara.Chiar din cate am inteles,Julia,admina blogului Carti cu Colti vrea sa faca campanie de publicare pentru Beautiful Disaster.Iar pe blogul Bibliophile Mystery este campania de publicare pentru Easy.
Eu am citit ambele carti,si o sa sustin campaniile.De aceea o sa incerc sa fac cat mai repede recenziile.

Antonia Calina spunea...

Datorita Juliei am aflat si eu de ''Beautiful Disaster'' si e o idee buna campania asta.

Blacky spunea...

Sunt de acord.O sa postez si pe acel blog recenzia la momentul potrivit.Julia mereu recomanda carti bune.Tot datorita ei stiu si eu de carte.Mi-a recomandat-o,am citit-o si mi-a placut.