joi, 16 august 2012

Nebunie plus o melodie...

Intr-o dimineata cand m-am trezit m-am uitat pe masa de langa patul meu pe care se aflau vreo 10 carti.Din acele carti 3 am inceput sa le citesc,iar celelalte 7 am incercat sa le las la o parte.De ce am scris ca este nebunie?din cauza ca intodeauna incep sa citesc mai multe carti  in acelasi timp si niciodata nu stiu pe care sa o termin prima!Si pe langa asta am inceput si cateva carti in format electronic.Oh,da..Probabil ca o sa le termin pe toate in ziua in care o sa renunt la toate activitatile mele..In orice caz cred ca nu o sa gasesc remediul ca sa renunt la asta.
Mi se pare amuzanta reactia persoanelor din jurul meu deoarece mereu ma gasesc cu o carte in mana.Sau de cate ori sunt anuntata ca am primit un colet aud "Din nou?".Ha!Da ,din nou!
Astazi cand  am primit Sacrificiul de Anna Carey(carte care am castigat-o pe blogul Some books are to be tested) ma straduiam din greu sa nu incep sa o citesc.Hmm..Chiar la un moment dat am deschis cartea si ma uitam ba la o pagina,ba la alta.Asa ca am luat-o si am dus-o in alta camera!Not fair!Daca stiam ca ajunge astazi nu ma apucam de Pasiune..Dar..asta e viata.
In orice caz uite-ma din nou aici scriind tot felul de tampenii care nu au legatura cu nimic..

Pfft!Give me a break..

In ultimul timp am citit care o maniaca,dar in mare parte au fost carti pe care am decis sa le recitesc deoarece vroiam sa le fac recenziile.Da,le am scrise pe foaie.Nu,inca nu le postez.Cel putin incerc sa strang mai multe si sa nu mai postez cate o recenzie pe zi.

Yup,i'm crazy.But i don't freaking care.


Nu am nevoie de nimeni sa imi spuna ca poate exagerez.Stiu si eu asta ,dar asta este singura metoda sa uit de ceea ce se intampla in jurul meu.

Si acum a doua parte din titlu,cea despre melodie.
Am intrat astazi pe blogul Step into a fantasy world si am gasit o melodie care acum imi place foarte mult.Dar,ceea ce m-a indemnat sa o ascult a fost faptul ca la titlul de la videoclip era mentionat filmul The Avengers.Da,sunt un pic cam obsedata de acel film!..Un pic mai mult.. X_X ..
In curand recenzii noi.....

3 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Apropo , Oana , m-am uitat la ''The Avengers'' acum doua zile . Ai avut dreptate , e unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultimul timp. Ii ador pe Scarlett Johansson si pe Chris Hemsworth!

Blacky spunea...

HA!Ma bucur foarte mult.Stiam eu ca o sa iti placa.Era imposibil..Eu l-am vazut de vreo 3 ori pana acum si inca nu m-am satura.Imi pare asa de rau ca nu am fost la cinema cand a aparut,dar e bine ca l-am vazut asa.Ma bucur ca ti-a placut.:D

JustLaugh spunea...

de obicei incep si eu mai multe carti in acelasi timp dar incerc sa renunt sa mai fac asa ceva:))..ca de multe ori mi sa intamplat sa ma gandesc la o alta intamplare dintr-o carte diferita de cea pe care o citesc:D...dar in ultimul timp nu prea am mai avut ce citi..bine ca astazi am primit 2 carti:X si una dintre ele e Spulbera-ma abia astept sa o citesc:X...si apropo am citit si eu Sacrificiul, iar sfarsitul ...ma bucuram sa nu-l fi aflat:(