luni, 13 august 2012

Lily Collins.



Nu cred ca as putea acum sa imi imaginez alta actrita care ar putea sa fie in locul lui Lily.Chiar sunt curioasa daca fanii vor fi multumiti de ea.Mie intodeauna mi-a placut de ea.Este frumoasa si este o actrita destul de buna.Am fost multumita cand am aflat ca a fost aleasa pentru a face parte din castul City of Bones,si mai ales ca ea o sa fie Clary.O alegere destul de buna.Dar abea atunci cand o sa apara filmul ne vom da seama cu adevarat cat de buna a fost alegerea.









2 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Lily e cu adevarat foarte frumoasa si eu n-am nicio indoiala ca va fi o Clary perfecta. Saptamana asta , sau cel tarziu urmatoarea vreau sa ma apuc de primul volum. Cu siguranta dupa ce o sa citesc prima carte , o sa vreau sa apara filmul si mai repede decat vreau acum

Blacky spunea...

Iti recomand sa citesti mai repede cartea.Sunt sigura ca atunci o sa fie la fel ca mine.Eu nu mai am rabdare si vreau sa treaca timpul mai repede ca sa apara filmul.