miercuri, 1 august 2012

Intrebare...

Deoarece nu am sponsorizari sau posibilitatea de a face concursuri cu carti ,m-am gandit sa incep sa fac mai multe concursuri cu carti in format electronic.Nu stiu cati dintre voi sunteti de acord cu acest format de carti ,dar eu sunt dispusa sa incerc.Mai jos gasiti un poll unde puteti vota daca sunteti de acord sau nu cu idea mea.
De asemenea o sa mai fac concursuri cu semne de carte in curand,astazi o sa postez castigatorii.
Sa fac concursuri cu carti in format electronic pe blog?
  
pollcode.com free polls 

3 comentarii:

Sabryy spunea...

abea astept sa aflu castigatorii <3 Ma bucur ca mai faci inca un concurs :*

Mie una imi place orice fel de concurs :x deci votez da.

Antonia Calina spunea...

Si cele in format electronic sunt bune. Am inceput sa citesc Incarnate , care am castigat-o tot pe blogul tau , si e super interesanta.

Blacky spunea...

@Sabryy,am postat castigatoarele!Inca nu stiu cand o sa fac celalalt concurs.

@Antonia Calina,nu am citit cartea.Sper sa imi spui parerea ta dupa ce o termini.