marți, 21 august 2012

In My Mailbox!

A trecut ceva timp de cand am mai postat la rubrica "In My Mailbox",dar trebuie sa spun ca am asteptat sa strang mai multe carti.Acum ca sunt mai multe..
Sacrificiul de Anna Carey.
Sunrise at Sunset de  Jaz Primo.
Frumoasa din ceata de Manuel de Lope.
Pasiune de Lauren Kate.(am pus deja recenzia pe blog)
Black Dawn de Rachel Caine.


x20 de semne de carte de la Shawntelle Madison pentru concurs.


Pe blogul Stuck in Books am castigat un semn de carte Team Daemon Black.
Imi cer scuze ca este asa de neclara poza.

Si cartea pe care am asteptat-o nerabdatoare:



Am motive sa sar in sus de fericire.Astazi mi-a ajuns Onyx.Nu imi venea sa cred cand am primit coletul,dar acum ca am cartea in fata probabil ca o sa ma apuc imediat de ea.Sau o sa mai astept cel putin pana cand o sa termin Sacrificiul si The Lost Prince.
Acestea sunt noutatile mele.Voi ce ati primit?


7 comentarii:

Emily's Madness:) spunea...

Imi plac achizitiile tale, mai ales semnele de carte!!Si Black Dawn!!!

Only Books spunea...

Woo, lectura placuta! :)

Dee.

Blacky spunea...

Multumesc!:)

Antonia Calina spunea...

Ce dragut e semnul cu Pepe si Sztella! Si Onyx , bineinteles. Zilele astea ma gandeam sa ma apuc de Obsidian , o am in format epub pe calculator. Am vazut ca mai e o carte 0.5 , Shadows . Asta cred ca e cu tatal lui Daemon , nu?
Oricum , toate cartile pe care le-ai primit sunt frumoase , si semnele de carte.

Blacky spunea...

Shadows este despre Dawson,fratele geaman a lui Daemon.Este o nuvela destul de scurta in care autoarea a scris despre Dawson si ce se intampla.

Antonia Calina spunea...

Mersi ca mi-ai spus. Nici nu stiu de ce-am crezut eu ca e vorba de tatal lui Daemon , am presupus doar.
Din nou , mersi ca m-ai clarificat.

Julia Ivashkov spunea...

Super tare! Sa te bucuri de ele!Eu azi am primit Girl Of Nightmares.