marți, 7 august 2012

Immortal City la Libris!



Jackson Godspeed este cel mai chipes inger tanar intr-un oras plin de Ingeri.
Nu mai este mult pana cand va deveni Pazitor,si oamenii din toata lumea deja concureaza pentru sansa de a fi paziti de el.Toata lumea este obsedata de Ingeri si de oameni norocosi care sunt protejati-toata lumea in afara de Madison Montgomery.

Maddy este singura fata din Orasul Ingerilor care nu urmareste Ingeri la Tv sau blogurile de barfe.Cand il intalneste pe Jackson,ea nu il recunoaste.Dar Jackson este instantaneu captivat de ea,si cei doi se indragostesc.

Maddy este rapid prinsa in lumea lui Jackson,o lume plina de farmec,paparazzi-si crime.Un criminal in serie se afla in libertate,lasand aripi de Ingeri morti sa fie gasite de politie pe Aleea Famei.Chiar si Pazitorii nu se pot proteja in fata unei amenintari ca aceasta si de aceasta data Maddy trebuie sa il salveze pe Jackson.


Immortal City este primul volum din seria Immortal City de Scott Speer.Puteti comanda aceasta carte de la Libraria Online Libris.

4 comentarii:

JustLaugh spunea...

mi se pare un subiect de Hollywood numai ca e cu ingeri:))..totusi desi nu prea ma atrage pare destul de interesanta:-?

Smiling Miss spunea...

Bună!
Te invit la primul concurs de pe blogul meu: http://mymotherswork.wordpress.com/2012/08/02/primul-concurs-de-pe-blog/

Sper să poți participa.
O zi frumoasă în continuare!

Antonia Calina spunea...

Imi place descrierea cartii , chiar cred ca ar fi o carte buna . Daca are o poveste de dragoste , trebuie sa fie si interesanta.

Blacky spunea...

Probabil este destul de interesanta.Adica mie mi se pare ca descrierea este destul de buna,dar cum este continutul,asta habar nu am.Coperta imi place destul de mult.Cine stie ,poate chiar este interesanta.