joi, 2 august 2012

Delirium de Lauren Oliver.Lena Holoway

Lena Holoway este personajul principal din seria Delirium de Lauren Oliver.Mi-a placut de ea,desi uneori nu eram de acord cu felul ei de a actiona.Este un personaj puternic care trece printr-o schimbare destul de radicala,avand in vedere faptul ca tot ceea ce invatase era gresit.Lena a crescut stiind ca iubirea este o boala,dar totul se schimba din momentul in care il intalneste pe Alex.Well,cateva detalii foarte scurte despre carte o sa pun la fiecare postare cu personajele din aceasta serie.Primul a fost Alex,acum este randul Lenei.
La fel ca si la Alex,am gasit pe tumbrl alegerea fanilor cu actritele care ar fi potrivite pentru rolul Lenei in film.
Pozele + numele actritelor le gasiti mai jos.


*****
#1 Emma Watson
#2 Alice Englert
#3 Lily Collins
#4 Naomi Scott
#5 Kalia Prescott
#6 Zoey Deutch
#7 Ashley Rickards
#8 Willa Holland
#9 Christa B. Allen
#10 Sarah Bolger
#11 Shailene Woodley
#12 Crystal Reed
#13 Sophie Turner
#14 Lyndsy Fonseca
#15   India Eisley
#16 Kaya Scodelario
#17  Malese Jow
#18 Felicity Jones
#19 Sarah Hyland
#20 Lucy Hale.

20 de actrite.Sunt multe,insa nu stiu care ar fi cea mai potrivita.Eu inca nu mi-am dat seama ce actrita se potriveste la descriere cu Lena,asa ca de data asta nu am nici o preferata.Trebuie sa recunosc ca sunt cateva actrite de pe lista pe care le-am vazut in filme si sunt destul de bune.
Daca ati citit cumva Delirium,voi pe cine ati alege de pe lista?Cum arata Lena pentru voi?

2 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Nu am citit Delirium , dar am de gand acum ca am cartea in format electronic. Multumesc din nou!

Blacky spunea...

Cu placere!Sper sa iti placa seria.Eu o ador.