duminică, 5 august 2012

Coffee and a good book..

Sunt sigura ca nu doar eu ma gandesc la asa ceva..Hmm..In momentul acesta chiar cred ca o sa fug sa imi iau o cana cu cafea,iar in legatura cu cartea,mai tarziu cu siguranta o sa ma pun sa citesc.Pana atunci o sa incerc sa suport caldura ingrozitoare!
Zilele astea m-am tot gandit la ce carti sa citesc.Da,mai am cateva in biblioteca pe care nu le-am citit sau o gramada de ebooks,dar nu stiu de care sa ma apuc!

In curand recenzii: Predestined (Abbi Glines),Because of Low(Abbi Glines),Easy(Tammara Webber),Ratacire(Lauren Kate),The Vincent Brothers(Abbi Glines),Winter's Passage(Julie Kagawa) si traducerile recenziilor Farsighted si Pushing the Limits.Si poate alte recenzii pe care o sa le fac pe parcurs si eu inca nu stiu.

Abia acuma am observat ca majoritatea cartilor de lista de recenzii sunt scrise de Abbi Glines.3 carti de Abbi Glines?Huh..Momentan as putea sa renunt la una dintre cele trei carti,insa mie mi-au placut prea mult ca sa fac asta!
Stiu ca postez foarte rar recenziile si o sa incerc sa rezolv problema asta in curand.In prezent incerc sa le traduc pe cele pe care le am pe blog in engleza ca sa le postez pe GoodReads.

4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Nici eu nu prea pot sa citesc pe caldura. Camera mea e ca o sauna si oricat as vrea sa citesc , nu pot mai mult de 5-10 pagini.

Blacky spunea...

Eu m-am obisnuit sa citesc mai mult dupa ora 5.Cred ca din cauza ca de atunci nu mai stau la calculator sau habar nu am de ce.In orice caz caldura asta este insuportabila.Imi doresc sa inceapa sa ploua sau sa fie un pic mai rece.

Antonia Calina spunea...

Azi am lasat deoparte caldura si am reusit sa termin doua carti pe care le aveam incepute. La fel ca tine , si eu citesc mai spre seara , cand este mai racoare. Ar fi bine daca ar ploua , macar un pic asa , dar de obicei incepe sa ploua cand nu vrem si cand vrem e o canicula insuportabila.

Blacky spunea...

Poate pana la urma avem noroc si o sa fie un pic mai racoarea afara.Oricum chiar daca e asa de cald eu tot incerc sa citesc!E un pic greu,dar reusesc.