vineri, 10 august 2012

City Of Bones.

Avand in vedere faptul ca au fost alesi toti actorii,as putea sa spun principali,tot ce mai ramane acum este sa astept in continuare pana apare filmul.Sunt sigura ca o sa fie cel mai asteptat film al anului 2013.Asta daca ati citit seria.


Eu nu cred ca o sa am rabdare pana o sa apara filmul,asa ca sper ca timpul o sa treaca repede.As putea sa spun ca sunt destul de multumita de castul de pana acum,dar poate se putea mai bine.Multa lume s-a plans din cauza ca nu le convine de faptul ca Jamie o sa fie Jace.Nu am vazut nici un film cu Jamie ,asa ca nu stiu cum joaca.Da,mi-ar fi placut sa vad alt actor,dar sunt curioasa sa vad cum isi va juca rolul.
Pana apare filmul va recomand sa citit seria Instrumente Mortale.Daca nu ati cumparat-o pana acum ,o puteti comanda de la LEDA, LIBRIS , ELEFANT.

Nu o sa regretati!

2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Oh, seria e genială. Nu-mi place actorul care-l va juca pe Jace, dar în rest e OK :)

Blacky spunea...

Da,este o serie geniala.Sunt sigura ca filmul o sa fie superb."Problema" cu Jamie o sa se rezolve din clipa in care o sa il vedem in film.Pana atunci nu cred ca o sa ne schimbam parerea.Tot ce pot sa sper este ca isi va juca bine rolul si nu va strica totul.