sâmbătă, 25 august 2012

City of Bones-despre filmari si cast.

                 Zilele astea am urmarit pe twitter discutiile dintre fanii serie The Mortal Instruments.Majoritatea dintre ei au avut sansa de a fi prezenti acolo in Toronto si au reusit sa faca cunostinta cu actorii principali,adica Jamie Campbell Bower,Lily Collins ,Robert Sheehan,Kevin Zegers si Jemima West.Din fericire acei fani ne-au dat sansa sa vedem si noi pozele de la filmari(toate le gasiti pe pagina de facebook ; Mortal Instruments Romania.)De 5 zile au inceput filmarile si deja este nebunie.Toata lumea vrea sa afle diverse lucruri.Ceea ce imi place foarte mult este faptul ca actorii nu sunt cu nasul pe sus si sunt chiar foarte draguti.Dau autografe,imbratiseaza fanii si cine stie ce se mai intampla pe acolo.In orice caz ceea ce conteaza este ca au inceput filmarile si cu toti asteptam nerabdatori sa treaca timpul doar ca sa vedem filmul.
               Din reportajele pe care le-am citit despre ce s-a intamplat pe platourile de filmare pot sa spun ca acei fanii sunt destul de multumiti de ceea ce au vazut.Acum sunt curioasa sa aflu mai mult!Bineinteles,o sa incerc sa fiu mereu pe faza ca sa mai aflu si alte detalii.
Toata lumea asteapta poze cu Magnus.Din pacate Geofrey inca nu se afla la platourile de filmare,si nici Jonathan Rhys Meyers.Dar macar sunt multumita ca am vazut celelalte poze.In viitor sper ca o sa avem si cu restul castului.
              Referitor la Jamie Campbell Bower.Acesta a primit multe amenintari pe twitter..Serios?Chiar daca nu sunt 100% multumita ca el a fost ales,sunt sigura ca parerea mea se va schimba dupa ce o sa vad filmul.Poate nu imi place din cauza ca nu am vazut nici un film cu Jamie pana acum(in afara de acele cateva scene din filmele Twilight).Nu stiu multe lucruri despre el.Dar mi se pare urat din partea celor care l-au amenintat.O fana a scris pe Twitter faptul ca Jamie si-a cerut scuze ca nu a dat autografe in primele doua zile de filmare,motivul fiind faptul ca nu l-au lasat.Ei,bine,ce ziceti de asta?Nu este vina lui,nu?Oricum acele fane sunt multumite.
              Inca un actor care pentru mine practic este total necunoscut este Robert Sheehan.Dar din pozele pe care le-am vazut am ajuns la concluzia ca o sa il ador.Cine stie.Robert,din cate am inteles,a fost dragut cu toata lumea zilele astea.A dat autografe si a imbratisat fanele.Sunt destule poze cu el,iar acum chiar incep sa il vad ca Simon Lewis.
             La un moment dat am vazut o poze cu unul dintre oamenii care face parte din echipa de filmare,cauta ceva pe telefon,iar o fana a scris pe facebook ca acesta cauta informatii despre Jamie din cauza ca nu stia nimic despre el.Mi s-a parut amuzanta faza,saracul cine stie ce cauta..
            Sunt foarte curioasa de Jemima cum isi va juca rolul.Isabelle este un personaj foarte indragit de fanii TMI,si cu toti speram ca nu o sa fim dezamagiti.La fel ca si in cazurile Robert si Jamie,nu am vazut nici un film cu Jemima.Poate o sa am o surpriza placut.
            Avand in vedere faptul ca toata lumea vorbeste despre filmarile City Of Bones consider ca este cel mai asteptat film al anului 2013.Cel putin cei care au citit seria stiu cat de buna este,si spera ca filmul va fi la fel de bun sau poate mai bun.Eu?Eu sper sa fie mai bun.
            Trebuie sa mentionez faptul ca cele mai asteptate poze (pe twitter cel putin) sunt cu Alec(Kevin Zegers) si Magnus(Godfrey Gao).Am citit multe tweet-uri precum:"Cand apare Godfrey?", "Vrem poze cu Malec" si lista continua.Pana acum au aparut multe poze cu Kevin,dar de Godfrey inca nu stim.
            Primele filmari au avut loc langa cimitirul St James din Toronto.Daca intrati aici gasiti datele complete cu locurile,actorii si echipa de filmare: TMI MOVIE GUIDE Filming Dates!
            Twitter-ul nu este singura sursa de informatii.Pe tumbrl am gasit foarte multe poze,videoclipuri si raporturi.Vestea se raspandeste repede.Pana acum Twilight si The Hungers Games au facut furori.Oare cum va fi cu City Of Bones?Eu cred ca atunci cand o sa vina timpul pentru premiera o sa fie nebunie.
            Un membru al echipei de filmare a spus ca filmarile vor dura: 52 de zile zile,5 zile pe saptamana.Destul de mult,dar sa speram ca rezultatul o sa fie pe placul nostru.
           Am vazut poze cu institutul.Sincera sa fiu am ramas fara cuvinte,chiar daca nu am vazut interiorul.Este o cladire imensa care arata foarte fain de afara.Acum intrebarea cea mare:Oare cum arata inauntru?Probabil si mai fain.Abia astept sa vad poze mai multe.
           Din cate am inteles actorul Jonathan Rhys Meyers se va alatura cast-ului in Toronto abia din Octombrie.Este asteptat de fanii,insa mai este o luna si ceva pana atunci.Nu se stie data exacta.Am gasit o poze cu el ,in care era cu doua fane.Mi-a placut ceea ce a scris Cassandra pe tumbrl: "It’s always the evil masterminds who get the girls." .Chiar si eu abia astept sa vad poze sau sa-l vad jucand rolul lui Valentine Morgenstern.Am repetat de nenumarate ori ca nu l-am vazut pe Jonathan in rol negativ,si asa este.


Pun punct aici si promit ca o sa ma intorc cu noutati.Va reamintesc ca puteti sa vedeti pozele de la filmari pe pagina de facebook : Mortal Instruments Romania.5 zile,multe poze!

Niciun comentariu: