miercuri, 1 august 2012

Castigatoarele concursului Bookmarks sunt...

A venit momentul sa anunt castigatoarele concursului cu Bookmarks de pe blog.
Si de data asta am folosit random.org,deoarece nu am rabdare sa fac biletele.In orice caz ma bucur ca am avut ca macar s-au inscris cateva persoane.Inainte sa anunt castigatoarele as vrea sa va rog sa votati la poll-ul pe care l-am postat mai devreme.De el depinde daca mai fac sau nu alte concursuri cu carti in format electronic in viitor..

Sa fac concursuri cu carti in format electronic pe blog?
  
pollcode.com free polls 


Trebuie sa va reamintesc ca pe langa cele doua pachete am anuntat ca persoana care va avea cele mai multe comentarii in perioada 17.07-01.08 o sa castige carti in format electronic.Nu stiu daca ati tinut cont de asta,dar totusi avem o castigatoare!
Si ca sa nu mai lungesc subiectul castigatoarele sunt:


Primul pachet a fost castigat de Emily's Madness:) 

Al doilea pachet a fost castigat de Cristinna.

Si cartile in format electronic au fost castigate de : Antonia Calina.

O sa primiti cate un mail astazi.Felicitari!Aveti 48 de ore sa raspundeti inapoi ,daca nu o sa aleg alti castigatorii.Antonia Calina,o sa iti trimit direct cartile in format electronic.Avand in vedere ca nu am mentionat despre ce carti este vorba,sper ca o sa fie o surpriza placuta!:)Felicitari inca o data,si ramaneti pe aproape!Si nu uitati VOTATI!

5 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Multumesc mult pentru carti ! Chiar mi-ai facut o surpriza placuta!

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut!Lectura placuta:)

Cristinab spunea...

felicitari tuturor! :)

Emily's Madness:) spunea...

Sarut mana!! Felicitari si celorlalte castigatoare!!
Ai primit mail-ul? Mail-ul tau l-am gasit la spam, sper ca l-ai primit:)

Blacky spunea...

Da,am primit mailul.Felicitari inca o data!