duminică, 5 august 2012

Book Lovers Challenge Day-5.


5. Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.

De cand am inceput sa citesc cartea Stay de Deb Calleti am gasit un citat care nu imi da pace-as putea sa spun asa.Glumesc.Citatul pe care l-am ales pentru aceasta provocare este intr-adevar din cartea Stay de Deb Calleti.De cand l-am citit mi-a placut foarte mult si m-am gandit ca o sa fie perfect.

“You have ordinary moments and ordinary moments and more ordinary moments, and then, suddenly, there is something monumental right there. You have past and future colliding in the present, your own personal Big Bang, and nothing will ever be the same.”


Mi-a placut foarte mult din clipa in care l-am citit.Nu sunt genul de persoana care sa se gandeasca mereu doar la o particica mica dintr-o carte,dar de data asta am patit-o.Sincera sa fiu eu cred ca este adevarat ce scrie in citat.Avem parte de momente normale toata viata noastra.Nu ne gandim niciodata la ceea ce se petrece cu noi pana cand ceva extraordinar se intampla si ne schimba viata pentru intodeauna.
Sunt momente in care ne amintim de ceea ce s-a intamplat in trecut,si ceea ce vrem sa se intample in viitor,dar  in acelasi timp se poate ca prezentul sa fie afectat de trecut.Sunt atatea lucruri pe care noi nici macar nu ni le imaginam decat in clipa in care se intampla acel Big Bang despre care vorbeste Deb in citat.Poate sa fie un Big Bang rau sau bun.Asta nu vom sti decat atunci cand se va intampla.De fiecare data cand am citi citatul acesta m-am gandit la ce inseamna pentru mine.Da,mi-a placut enorm si am considerat mereu ca desi nu toata lumea cred ca este adevarat,atat trecutul,cat si prezentul intodeauna se vor ciocni,iar cand ne gandim la viitor acesta va fi plin de amintiri noi sau amintiri din trecut.Oricat am incerca sa stergem trecutul este imposibil,deoarece trecutul face parte din noi.Bun sau rau nu il putem sterge.Dar putem sa facem in asa fel incat prezentul si viitorul sa fie mai bun.



Trecutul.Prezentul.Viitorul..

3 comentarii:

Maria spunea...

Foarte frumos citatul :x Și mi-a plăcut ceea ce ai spus tu, sunt complet de acord :D

Blacky spunea...

Ma bucur ca ti-a placut ,Maria.Asta este ceea ce simt si am crezut de cand am citit citatul.Am scris doar adevarul.

Antonia Calina spunea...

Da , cu siguranta este un citat impresionant , putin emotionant.