joi, 16 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 9.

9. Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?


Sincera sa fiu nu stiu care ar fi acel personaj.Am citit prea multe carti in care am gasit personaje care mi s-a parut ca au facut multe greseli,dar nu stiu pe care sa il aleg!Hmm..daca stau bine si ma gandesc singurul personaj la care in acest moment ma gandesc serios-asta din cauza ca am volumul 2 in fata mea- este Eve din seria Eve de Anna Carey.
De ce ea?Pentru ca nu mi-a placut deloc alegerea pe care a facut-o la sfarsitul primului volum!Daca as fi fost in locul ei as fi fugit dupa Caleb ,chiar daca asta insemna sa trec prin cine stie ce.Adica eu nu as fi avut incredere in acel loc,in Califia.In schimb cu Caleb este o alta poveste.
Am inteles faptul ca suna tentant idea de a fi in siguranta ,dar Caleb era ranit!Si chiar daca nu ar fi fost ranit..Dupa cum am scris mai sus daca as fi fost in locul lui Eve m-as fi intors si as fi plecat cu Caleb.El a avut grija de Eve de la inceput de cand s-au intalnit.Mi se pare corect ca Eve sa aiba mai multa incredere in Caleb,decat sa il paraseasca pentru a intra in Califia.Ceea ce ma deranjat foarte multe nu a fost faptul ca ea isi dorea sa fie in siguranta,ci faptul ca s-a folosit de Caleb apoi la lasat sa plece in halul in care era.
Poate ce am scris nu este chiar ceea ce trebuia,insa nu am stiut ce altceva sa scriu.




7 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Cand am citit cartea si eu as fi facut acelasi lucru daca eram in locul lui Eve.Dar mai multe as face acum , dupa ce am citit cartea a doua. Finalul m-a intristat complet.

Blacky spunea...

Abia astazi am primit volumul doi si nu mai am rabdare.Probabil imediat dupa ce plec de la calculator ma apuc de Sacrificiul.

Antonia Calina spunea...

Cartea e foarte frumoasa si plina de surprize , dar felul in care s-a terminat ma face sa vreau sa citesc volumul 3 cat mai repede.

Blacky spunea...

Cu siguranta o sa ma apuc de ea,insa va trebui sa mai astept macar pana termin Pasiune...Incerc sa nu ma mai apuc de multe carti o data.

Antonia Calina spunea...

Si mie imi place sa fac chestia asta , incep cate 3-4 carti deodata si dupa aia ma chinui sa le termin. Acum nu am decat sa termin Vrajitor si Vrajitoare si volumul 3 din Ashleys. Insa , la ora asta nu prea am chef de citit..mai incolo.

Only Books spunea...

Nici mie nu mi-a placut deloc alegerea pe care a facut-o la final, dar nu cred ca as fi fost mai curajoasa decat ea... De-abia astept sa citesc al doilea volum:D.

Dee.

Blacky spunea...

@Dee,crede-ma ca eu nu mai am rabdare.A trebuit sa duc cartea in alta camera doar ca sa nu incep sa o citesc.:)) De cand am primit-o tot ma uitam ba la o pagina,ba la alta ca sa aflu ce se intampla.Dar m-am oprit din fericire.

@Antonia Calina,chiar si acum am vreo 3 carti incepute.Nu reusesc sa le termin nici cum.Aseara m-am apucat de Pasiune si am citit 100 de pagini.O sa incerc sa o termin pe asta deoarece trebuie sa fac recenzia.In rest pe celelalte doua habar nu am cand o sa le termin.