luni, 13 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 7.


7. În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce?


Cred ca imi va fi destul de usor sa raspund la aceasta intrebare,insa va trebuie sa dau un raspuns destul de scurt.
Daca ar fi sa traiesc o scurta durata de timp intr-o lume dintr-o carte,as alege lumea din Iron Fey,sau mai bine spus Nevernever.Tinutul zanelor.Desi stiu ca autoarea l-a descris ca fiind pe cat de fermecator,cu atat de periculos,mie intodeauna mi-a placut.M-a fermecat felul in care a descris Julie totul.Chiar si cele mai mic detalii au fost destul de importante pentru mine.Stiu ca zanele nu exista si ca lumea Nevernever este productul imaginatiei,insa daca as putea pentru o scurta perioada de timp sa traiesc intr-o alta lume,asta ar fi alegerea mea.
Cine nu ar alege asta?Sa ai parte de aventuri intr-o lume fermecata.Sa privesti totul si sa te astepti mereu ca in orice clipa o pisica vorbitoare sa apara,sau o creatura care sa te fugareasca.Poate nu suna chiar asa de tentant.Din punctul meu de vedere,ar fi ceva interesant.Lumea zanelor este o lume magica in care totul este posibil.O lume in care chiar si cea mai mica creatura poate fi periculoasa ,dar nu sti niciodata cine te poate ajuta.Poate sunt prostii,insa gandul ca macar pentru o scurta perioada as putea sa traiesc in acea lumea este de ajuns pentru mine ca sa imi imaginez cum ar fi.
De cand am citit seria Iron Fey mi-a placut foarte mult.Au fost momente in care am citit de doua ori descrierea peisajelor,sau locurile prin care umbla Meghan.Pentru mine a fost o experienta placuta.




4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

In curand o sa descopar si eu acest tinut. Mi-am comandat primul volum de la Libris , sunt asa curioasa sa vad cum e ! Imi place provocarea asta si-mi place locul pe care l-ai ales tu.

Blacky spunea...

Sper sa iti placa.Mie mi-a placut foarte mult cum a descris Julie totul de asta sunt asa de fermecata de Nevernever.Seria Iron Fey este pur si simplu superba.

Antonia Calina spunea...

Vreau sa o citesc cat mai repede , doar ca dureaza ceva pana vine cartea. Nu am comandat toate volumele pentru ca prima data vreau sa-l citesc pe primul , sa vad si eu cum e , dar daca-mi place , o sa le comand si pe celelalte mai tarziu.

Blacky spunea...

Si eu am doar primul volum,dar le-am citit pe restul in format electronic.Planuiesc sa le cer pe toate pe rand pentru recenzii de la Libris.