sâmbătă, 11 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 6.

 Inainte sa scriu despre provocarea cu numarul 6,vreau sa imi cer scuze ca nu am respectat regulile.Stiu ca deja trebuia sa postez si ca nu am respectat cum trebuie,insa din cauza unor anumite probleme din familie nu mi-a mai stat gandul la aceste provocari.Imi cer scuze din nou..Si acum provocarea cu numarul 6...



6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.


Sincera sa fiu nu m-am gandit niciodata la asta.Dar daca chiar ar fi sa scriu intr-o buna zi o carte,am un subiect care mi s-a parut intodeauna interesant.Nu stiu de ce l-am scris,probabil chiar daca nu m-am gandit serios la o cartea ,intr-o zi ,am luat o foaie de hartie-eram plictisita,si am scris urmatoarea descriere.Nu este cine stie ce,dar mie mi se pare ca este ok.

Inca de la inceput s-a stiut ca Societatea facea tot posibilul ca sa ii tina in siguranta pe oamenii.Razboiul dintre Societate si Renegati incepuse acum 7 ani,dar sansele de a castiga era minime. 
Dariela Hayes,o fata in varsta de 17 ani,este prinsa la mijloc in momentul in care afla din ce cauza se iscase razboiul.Singura si fara sa aiba incredere in absolut nimeni,Dariela incearca sa il gaseasca pe cel care ar putea sa puna punct razboiului:Gaves.
Stiind perfect ca nu mai avea foarte mult timp la dispozitie,Dariela reuseste sa faca imposibilul.Alaturi de un membru al Societati si un Renegat,ea pleaca intr-o calatorie de neuitat.
Va reusi Dariela sa-l gaseasca?Sau va plati pentru actiunile ei?

Stiu ca nu este descrierea perfecta,insa mie mi-a placut.Acum in legatura cu imaginea pe care as folosi-o.Well,eu un pic cam greu,deoarece eu consider ca este important ca imaginea sa se potriveasca cu subiectul cartii,dar de data asta chiar nu am gasit exact ce am vrut eu.Alegerea mea s-ar putea sa fie un pic diferita,insa mi-a placut foarte mult poza,si chiar as folosio pentru coperta.


Phatpuppy Creations: Autumn/Winter 2011/12  Contagion

4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

De obicei cand cumpar o carte , ma uit la coperta si la descriere , iar descrierea ta e interesanta . Plus , ca-mi place coperta foarte mult.

Blacky spunea...

Eu intodeauna verific doar descrierea.Nu tin cont daca coperta este faina sau nu.

Antonia Calina spunea...

Ai dreptate , descrierea e mai importanta. Dar cand cartea are o coperta frumoasa , parca-mi place si mai mult.Desi trebuie sa recunosc ca si eu am carti in biblioteca care nu au coperti tocmai geniale , dar continutul e de 100 de ori mai bun.

Blacky spunea...

Da,asa e.Recunosc ca nici pe mine nu ma prea atrag cartile cu coperti urate,dar cand le citesc descrierea imi schimb parerea imediat.Dupa cum se spune: Nu judeca o carte dupa coperta.Asa si fac.