sâmbătă, 4 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 4.

4.Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?

Uite o provocare pe care o sa o completez cu multa placere.Nu am mentionat de multe ori personajele mele preferate sau daca am facut-o nu am scris si de ce.Ei,bine,cand ma gandesc la personajele supranaturale preferate imi apare in munte cateva exemple destul de potrivite.
Nu sunt sigura daca la aceasta provocare trebuie sa scriu doar despre un un personaj sau despre mai multe.Pentru mine este imposibil sa aleg doar unul,cand am mai multi.Practic in capul meu am o serie de nume pe care nu le pot uita!Da,am multe personaje preferate despre care as putea sa scriu toata ziua.Da,sunt supranaturale.Nu,nu o sa le scriu pe toate.Ei,bine,m-am gandit sa scriu cate un pic despre fiecare,cate 1 personaj din fiecare clasa supranaturala.Sper sa fie bine asa.Cand incepi sa citesti ceva si are ca subiect supranaturalul,nu este usor sa faci o lista cu personaje preferate.La mine se intampla asta intodeauna.

Vampir-personajul pe care l-am ales este Cat din Night Huntress.Desi la inceputul seriei a fost doar un hibrid,jumatate om jumatate vampir,pana la urma a fost transformata complet.De ce Cat?Intodeauna mi-a placut atitudinea ei.In ciuda faptului ca era si ea vampir,ii ura pe ceilalti si mereu a avut curajul sa ii vaneze.Este un personaj puternic care intodeauna reuseste sa duca la bun sfarsit ceea ce incepe.Recunosc ca uneori imi doresc sa fiu si eu asa de curajoasa.Sa imi infrunt probleme cu capul is sus si sa obtin tot ce vreau.Dar nu intodeauna primesti ce vrei....


Vrajitoare-Vrajitoarea mea preferata este Brusenna din Witch Song.Am adorat-o cand am citit cartea .Nu stiu exact cu ce sa incep.Mi-a placut de ea din cauza ca a luptat impotriva raului.Banuiesc ca asta nu este tocmai ceva nou si ca majoritatea vrajitoarelor bune fac acelasi lucru,insa actiunile Brusennei chiar m-au impresionat.Adevarul este ca cel mai mult mi-a placut la ea faptul ca nu s-a lasat ispitita de gandul ca datorita puterilor ei putea sa conduca lumea sau ceva de genul.A luptat pentru ceea ce merita.Adica pentru celelalte vrajitoare captive si pentru iubire.



Zana-Zana mea preferata este Meghan Chase din Iron Fey.Poate nu se pune deoarece este doar jumatate zana,insa faptul ca devine Regina zanelor de fier schimba totul.Meghan este un personaj pe care nu pot sa mi-l scot din minte.Puternica,curajoasa si frumoasa,ea reuseste sa faca lucruri pe care nimeni nu le-ar fi facut.A infruntat tot ceea ce ia aparut in cale fara sa se opreasca.In toata cartile a fost dispusa sa se sacrifice pentru cei pe care ii iubeste.Mi-a placut foarte mult de ea si eu cred ca a fost alegerea perfecta pentru acest subiect.


Ar mai fi si alte personaje supranaturale despre care as putea sa scriu ,insa atunci lista s-ar lungi si eu nu as mai termina.Cele trei tipuri de personaje supranaturale le-am ales deoarece au fost primele despre care am citit .Consider ca de data asta este de ajuns.Trei personaje care imi sunt dragi.Le-am ales datorita faptului ca mi-au placut foarte mult.Da,de cand m-am apucat de citit am avut parte doar de carti cu personaje supranaturale.Rar am pus mana pe o carte care sa fie non-fantasy,asa nu prea am stiu ce sa aleg si ce sa scriu.Sper ca ma intelegeti..

End of Story...

4 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Imi plac personajele alese de tine.La mine ar fi :
-vampir: Bianca din Evernight
-vrajitoare: Cassie din Cercul Secret(nu am citit prea multe carti cu vrajitoare, asa ca o aleg pe ea)
-zana: Laurel din Aripi

Blacky spunea...

Interesanta alegerea,dar din pacate Evernight si Aripi nu le-am citit.Imi doresc sa le citesc si sper ca o sa o fac in curand.

Antonia Calina spunea...

Sunt doua carti destul de interesaante si eu le-am citit destul de repede. Chiar trebuie sa le citesti si tu.

Blacky spunea...

Am citit cateva recenzii de la ambele carti,si chiar sunt curioasa sa le citesc.Intai trebuie sa fac rost de ele.