joi, 2 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 2.

2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.


       Prima recenzie pe care a am facut-o a fost pentru cartea Spulbera-ma de Tahereh Mafi,imediat dupa ce am citit cartea in engleza.Am scris recenzia de vreo doua-trei ori,din cauza ca de fiecare data am considerat ca nu este bine.Eram sigura ca nimanui nu ii va pasa de parerea mea,insa pana la urma am ajuns la concluzia ca nu conteaza.M-am straduit sa o fac cat mai bine.Era imposibil in acel moment sa ma gandesc daca o sa am curaj sa o arat cuiva,dar ma simteam mai bine dupa ce am vazut-o scrisa pe o foaie.
      Pot sa spun ca mi-a fost greu.Nu stiam cum sa incep.Cate detalii sa dau.Dar cel mai mult eram obsedata de idea ca scriam doar prostii.Niciodata nu mi-a fost usor sa scriu ceva si pentru mine a fost destul de important sa incep o recenzie,chiar daca nu o citea nimeni.
      Imi amintesc ca timp de 3 ore nu m-am ridicat de pe scaun.Am scris si am taiat.Mi-am reamintit ce am citit,apoi am comparat cu ce am scris pe foaie.M-am gandit la ce mi-a placut si ce nu mi-a placut pana cand am reusit sa scriu 3 pagini.Apoi am editat-o din nou.A fost un lucru amuzant pentru mine.Da,am mai facut esee si lucruri de genul pentru scoala,dar jur ca nu m-am concentrat la fel de mult ca pentru aceasta recenzie.
      Eram curioasa sa aflu daca cineva o va citi.Daca ma va critica pentru ca am dat prea multe detalii sau ca este cea mai proasta recenzie.Cand am postat-o pe blog,nu am verificat deloc sa vad daca cineva o citise,chiar daca urma sa aflu daca cineva comenta sau nu din cauza e-mailului.Dar oricum pe atunci blogul meu nu avea followers care sa imi citeasca "prostiile".
      Recunosc ca nu a fost usor,dar am scris recenzia si am postat-o!Faptul ca parerea mea este pe internet si toata lumea(daca era careva interesat) putea sa o citeasca imi oferea sansa sa cred ca pot sa fac asta in continuare.
     Intodeauna sunt curioasa sa aflu ce parere au cititorii blogului meu despre recenziile pe care le postez,insa intodeauna incerc sa fac in asa fel incat cu ajutorul recenziilor sa isi formeze propria parere.

                    Prima recenzie este inceputul..


Un comentariu:

jacqlineveve spunea...

Hi! Am dat startul unui nou concurs. Poti castiga cel mai TARE roman distopic al momentului :D Inscrie-te si comenteaza!
http://jacqlineveve.wordpress.com/2012/08/01/concurs-de-fidelitate-iunie-iulie-august/