marți, 28 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 12.

12. Ia o carte din bibliotecă şi fă-i o poză artistică. Cu decor drăguţ, potrivit etc. Suntem curioşi să vedem cât de creativ ai fost, când ne vei arăta poza!



Din cauza lipsei de inspiratie sunt sigura ca poza pe care am facut-o nu o sa fie cine stie ce,insa mai bine de atat chiar nu am stiut ce sa fac.Probabil la un moment dat o sa ma uit din nou la poza si o sa ma intreb: "Oare ce aveam in minte cand am facut poza?",dar pana atunci..
Yikes!Dunno..Cele doua vrajitoare sunt preferatele mele,asa ca m-am gandit sa le pun si pe ele in poza.Cum nu stiam ce sa fac altceva,acesta este rezultatul.

3 comentarii:

ank_adaus spunea...

puteai sa faci o forma geometrica din cartile preferate :)...vrajitoarele sunt dragute

Antonia Calina spunea...

Vrajitoarele sunt dragute , dar cartea si mai si. De abia astept sa o citesc. Apropo , am citit Obsidian si nu am cuvinte. Acum inteleg de ce toata lumea spunea ca este o carte superba. O adorrrrr!

Blacky spunea...

@Ank_adaus: Ai dreptate.

@Antonia Calina:Ma bucur ca ti-a placut.Onyx este foarte faina.Nu am putut sa ma abtin asa ca am citit-o imediat cum am primit-o.O sa pun recenzia in curand.