vineri, 17 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 10.

10. Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)


Biblioteca mea nu este chiar asa de mare,dar a trebuit sa fac poze doar la rafturile unde sunt cartile.Nu sunt organizate intr-un fel anume.Seriile sunt puse in functie de numarul volumelor.Iar restul asa cum am crezut eu ca este mai bine.






Recunosc ca la inceput am vrut sa le pun dupa alfabet,dar cand am vazut ca am mai multe carti care fac parte din serii,m-am gandit ca e ma bine sa le pun asa.

Si ultimele achizitii.Din cauza ca planuiesc sa le citesc in curand nu le-am pus in biblioteca(+ Sacrificiul de Anna Carey,care din pacate lipseste din poza de mai jos!)

Imi cer scuze ca pozele nu sunt chiar asa de clare sau bune.Telefonul meu si-a ales un moment prost sa imi faca probleme.







Niciun comentariu: