miercuri, 1 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 1.

De astazi incepe provocarea Book Lovers Challenge!O sa fac o pagina speciala unde o sa pun link-urile de la fiecare postare,ca sa tin cont de provocarile facute si cate mai am.Da,sunt 27!Well,nu cred ca e greu,nu?Let the challenge begin!Sper doar ca nu o sa deviez de la subiect ca intodeauna.O sa incerc sa completez toate provocarile cat mai bine posibil,desi ma indoiesc ca vreti sa aflati toate detalile.De la inceput am crezut ca este o idee geniala.

*****

1. Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?



Intai vreau sa mentionez faptul ca inainte sa pun mana pe o carte-acum 3-4 ani mereu spuneam ca nu o sa ma apuc de citit niciodata.Am facut si eu parte din acel grup de oamenii care considera ca cititul este o pierdere de timp.Prima carte pe care am citit-o a fost Trezirea de L.J Smith ,primul volum din seria Jurnalele Vampirilor.Daca am citit altceva inainte de aceasta carte sincera sa fiu nu imi amintesc.Poate cand eram mai mic basme ,povesti,dar nu mai stiu sigur.

        Pasiunea mea pentru citit a inceput dintr-o simpla curiozitate.In momentul acela descoperisem cateva forumuri unde mereu erau mentionate seriile Jurnalele Vampirilor si Academia Vampirilor.Eram asa de curioasa sa aflu despre ce este vorba,incat m-am hotarat sa cumpar cartile.Cred ca pe atunci incepuse si serialul Jurnalele Vampirilor,nu mai stiu sigur.In orice caz..
       Sunt genul de persoana care daca isi pune ceva in minte nu ma las.Asa ca mi-am cumparat seria si am tinut-o tot asa.A inceput sa imi placa si mai mult sa citesc,asa ca o faceam din ce in ce mai mult.Desi nimeni nu intelegea de ce adoram asa de mult sa imi pierd timpul cititnd,am ajuns sa ii ignor.Cititul a deveni un mod de a ma relaxa.De a uita de probleme din jurul meu.Am descoperit lucruri care m-au lasat fara cuvinte,chiar daca nu erau reale.Imaginatia autorilor ma fascineaza pur si simplu.Nu m-am gandit ca o sa ajung aici niciodata.Cu cat descopeream mai mult,cu atat imi doream sa am parte si eu de o aventura.Realitatea este grea,dar fictiunea te ajuta ca macar pe o scurta durata sa uiti de tot.Vampirii.Vrajitoare.Zane.Diferite carti supranaturale/paranormale m-au facut sa ma intreb de fiecare data cum reuseau autorii sa creeze acele lumi fermecatoare.Dintr-o simpla curiozitate am ajuns sa prefer sa imi petrec timpul citind.Cartile iti ofera sansa de a avea parte de aventuri incredibile pe care nu ti le-ai imaginat niciodata.Personaje pe care ai dori sa le intalnesti in viata reala.Prietenii adevarat care sa iti fie alaturi la bine si la rau indiferent de situatie.Am ajuns sa iubesc lectura datorita unor carti precum Academia Vampirilor,Pulbere de Stele,Stapanul Inelelor,Ingerul Noptii si multe altele.Daca ar fi sa insir toate motivele cred mi-ar trebuii ani intregi  ca sa le scriu pe toate.In fiecare carte am gasit cate o poveste impresionanta.Pur si simplu nu pot sa scriu exact ce m-a indemnat sa citesc.E greu sa explici ceva ce nici macar tu nu ti-ai dat seama ce este.Pot sa spun doar ca atunci cand citesc uit de tot.
De fiecare data cand primesc o carte dansez de fericire,indiferent daca este o carte de genul care imi place sau nu.Nu ma obligat nimeni sa citesc,insa acum regret ca nu am facut-o mai repede.As putea vorbi sau scrie despre carti ore intregi si tot nu m-as satura.Poate ce am scris mai sus nu are nici un sens,adevarul este ca romanele pe care le-am citit pana acum au avut fiecare o particica in care m-am regasit.Poate nu este posibil,insa mereu am avut impresia asta.Au fost personaje a caror defecte sau calitati mi-au adus aminte de propriile mele defecte sau calitati.A citi nu este un lucru rau.Consider ca fiecare persoana ar trebui sa faca asta,nu sa-i critice pe cei care o fac.

2 comentarii:

Krisz spunea...

Eram convinsa ca vom avea din partea ta un articol superb, cum ne-ai obisnuit deja. Te admir din tot sufletul pentru cat de mult citesti, esti un adevarat exemplu pentru toti. Chiar daca ai inceput mai tarziu sa citesti, ai recuperat tot in timp! Pupici

Blacky spunea...

Multumesc,Krisz!Sincera sa fiu la inceput nu prea am vrut sa postez articolul,dar pana la urma am facut-o.Sunt curioasa sa aflu ce au scris ceilalti.