sâmbătă, 18 august 2012

Book Lovers Challenge-Day 11.

11. Alege un scurt fragment care ți-a plăcut dintr-o carte și rescrie-l din perspectiva altui personaj. În postare să transcrii și fragmentul original.



Well,am ales un fragment din Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.Am incercat sa il scriu din perspectiva lui Patch.Nu stiu sigur daca am reusit 100% si daca ar fi fost asa,dar am incercat.

Fragmentul din carte:
     Am privit spre usa.El statea intre mine si usa.N-aveam nicio sansa sa trec de el.
     Patch a ridicat din umeri si a stins lumanarea.Camera a intrat in intuneric intr-o secunda.L-am auzit venind spre mine.
     -Hei!am strigat,incercand sa il lovesc in fluierele picioarelor.
Dupa o jumatate de secunda mi-am pierdut prosopul.
     -De asigurare,m-a anuntat Patch.Desi nu cred ca vei fugi.
I-am aruncat o privire.
     -N-o sa iesi pe usa dezbracata.
A spus-o ca pe o provocare.
Mi-am repezit pumnul in directia lui,dar era prea tarziu.Usa s-a inchis si am ramas singura.(pag. 215)

Fragmentul rescris.

      Stateam intre ea si usa asigurandu-ma ca nu avea nicio sansa sa treca pe langa mine.Nu puteam sa o las sa paraseasca camera.
      Am ridicat din umeri,apoi am stins lumanarea astfel incat camera s-a cufundat in intuneric intr-o secunda.M-am apropiat de ea incet.
      -Hei!striga,incercand sa ma loveasca in fluierele picioarelor.
Urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa-i trag prosopul de pe ea.
       -De asigurare,am anuntat-o.Desi nu cred ca vei fugi.
Stiam ca asta avea de gand sa faca din momentul in care puneam piciorul afara din camera.
      -N-o sa iesi pe usa dezbracata.
Am spus-o in asa fel incat sa sune ca o provocare.
S-a repezit spre mine ca sa ma loveasca,dar m-am miscat mai repede decat ea.Am iesit din camera lasand-o singura.


Mi s-a parut amuzanta faza,de aceea m-am gandit sa o rescriu din punctul de vedere a lui Patch.Poate nu este chiar asa de reusit fragmentul,dar altceva nu mi-a venit in minte!

4 comentarii:

Rose ღ spunea...

Ti-a iesit super <3 Paatch :X

Blacky spunea...

Ma bucur.Nu prea stiam care fragment sa il rescriu,si m-am gandit ca poate in cartea Ingerul Noptii o sa gasesc ceva si Ta-da!

Antonia Calina spunea...

Da , a fost tare momentul asta.''Ingerul Noptii'' mi-a placut in special pentru ca Patch era asa sarcastic si ii tot arunca ''picanterii'' Norei. ''Crescendo'' nu mi-a placut asa mult ca primul volum , dar acum astept continuarea , sa vad ce se mai intampla.

Ştefana Alexandra spunea...

Ştiu faza! Cât am putut să râd la ea;)) Patch :X