miercuri, 22 august 2012

Blog nou!

Fanii Instrumente Mortale am o veste pentru voi.Mi-am facut un nou blog despre aceasta serie.
Probabil o sa fie mai multe despre filmul City of Bones,decat cartile.Ma straduiesc sa impart totul asa cum trebuie.De ieri am inceput sa postez pozele de la filmarile CoB.Daca doriti sa urmariti blogul mai jos o sa gasiti link-uri de la pagina de facebook si blogspot.



Asa cum am scris pe facebook ieri cand am anuntat despre blogul cel nou,nu renunt la Magic World Of Books.O sa imi impart timpul in asa fel incat sa pot sa postez pe ambele.

2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Ma bucur ca s-a gandit cineva sa faca un blog si o pagina IM pentru fanii din Romania <3 Sunt superbe, felicitari >:D<

Blacky spunea...

Multumesc ,Rose!
Am zis sa profit de ocazie ca sa fac un blog despre TMI,avand in vedere ca nu exista unul romanesc.Poate nu o sa fie 100% perfect,dar ma straduiesc.