marți, 3 iulie 2012

Witch Born Cover Reveal!



Brusenna a crezut ca s-a terminat.

Ea a invins Vrajitoarea Intunecata,salvand vrajitoarele din Haven de moarte si intemnitare.Ea a gasit iubirea si un loc unde apartine.

Ea s-a inselat.

Haven nu este sanctuarul care pare sa fie.Chiar si iubirea este in pericol  sa curga ca apa prin mainile facute cupa.

Unele lucruri nu pot fi salvate.

O noua amenintare se combina cu ceva vechi ca Vrajitoarele Intunericului si istoria incepe sa le ajunga din urma.Doar Brusenna stie cat de periculos este si cum sa opreasca,dar ca sa faca asta ar putea sa o coste totul.

Chiar si viata ei.

Va putea Brusenna sa faca sacrificiul final?

4 comentarii:

Maria spunea...

Coperta e foarte drăguță și pare drăguță povestea :D

Blacky spunea...

Tot ce pot sa iti spun este ca primul volum Witch Song mi-a placut foarte mult.Witch Born apare abia in septembrie in strainatate,si abia astept sa citesc cartea.Este o povestea destul de buna.

Maria spunea...

Mulțumesc că mi-ai spus :) O să o citesc și eu. Am o slăbiciune pentru poveștile care implică vrăjitoare :D

Blacky spunea...

Cu placere!Eu tot spun ca o sa fac recenzia de la Witch Song,dar nu mai apuc.Iti recomand sa o citesti.Mie mi-a placut si sper ca o sa iti placa si tie.