miercuri, 18 iulie 2012

White Collar-recomandare!

Nu sunt o mare fana a serialelor cu politisti,insa White Collar mi-a atras atentia din momentul in care am vazut trailerul prima oara.La inceput am ezitat recunosc,cel putin pana cand am vazut primul episod.Nu m-am uitat din cauza lui Matt Bomer sau ceva de genul.M-am uitat deoarece mi s-a parut interesant.Ei,bine,nu in fiecare zi recomand seriale,insa astazi m-am gandit sa fac o mica recomandare.


Descrierea:
Neal Caffrey este un escroc care a fost capturat dupa un joc de trei ani cu autoritatile de-a soarecele si pisica. Dupa ce a ispasit aproape patru ani de sentinta, evadeaza din inchisoare pentru a-si gasi iubita, pe care are motive sa o creada in pericol. Peter Burke, agentul FBI care l-a capturat pe Caffrey in trecut, il prinde din nou. De data aceasta, insa, Caffrey ii ofera informatii despre dovezile implicate in alta ancheta.

Postere:


Trailer(Primul sezon)

Niciun comentariu: