joi, 26 iulie 2012

Well,what can i say...I love GoodReads and..books!

Dupa ce m-am uitat la Comic-Con 2012(Multumesc,Andreea,ca ai dat share la video!),am intrat pe GoodReads ca sa vad ce au mai citit cei pe care ii am la prieteni.Well,majoritatea cartilor pe care le-am citit eu nu au aparut la noi in tara,asa ca incerc sa fac in asa fel incat va arat ca asta nu ma opreste.Ebooks-poate nu este chiar cea mai buna varianta,si chiar cativa autori au marturisit ca a citi o carte in format electronic face mai mult rau, decat bine.Hei,inteleg asta,dar daca nu am cum sa fac rost de print..
In orice caz nu asta este subiectul.Subiectul este: au trecut deja 7 luni si eu am citit 115 carti!?Da,m-am provocat ca in acest an sa citesc doar 150.
What can i say, i love to read.Sincera sa fiu avand in vedere ca  lista mea "To Read" contine 1954 de carti,e putin...Cine citeste aceasta postare o sa creada ca sunt nebuna..That's me..Don't judge me..Mi se pare chiar si mie ciudat,dar nu sunt singura!
Mai jos am pus o poza cu statusul meu in legatura cu cartile.In 2010 am citit doar 7 carti(2334 de pagini),in 2011-159(50584 de pagini),iar acum ,nici macar nu suntem la sfarsitul anului 2012 si eu am 115 carti(33598)..inca nu s-a terminat anul asa ca la cele 115 carti se vor mai adauga cu sigurant.
Anyway..Dovada ca ceea ce am scris mai sus nu e minciuna!
Anul 2010 a fost anul in care am inceput sa citesc.Prima serie pe care am pus ochii a fost Jurnalele Vampirilor,si asta din cauza ca pe atunci inca eram la inceput si habar nu aveam ca exista alte carti mai bune.Cred ca unii deja se saturasera de mine din cauza ca tot vorbeam despre Elena,Damon si chestii de genu.Dar am inceput sa schimb subiectul cu cat am inceput sa citesc mai mult.Am aflat despre Academia Vampirilor,Casa Noptii,Vampirii din Morganville..Da,pentru unii dintre prietenii mei a fost un soc ca citesc carti despre vampirii.La inceput a fost si pentru mine deoarece chiar imi placeau cartile!Supranatural,Paranormal..Varcolaci,Vampirii,Fantome,Vrajitoare..Dar la un moment a venit si timpul cartilor gen distopia.

Stiu ca nu am citit foarte multe cartii,in total cu cele din 2010,2011 si acum cele din 2012 sunt 301.Daca as fi facut recenzii la toate cred ca ar fi fost o nebunie totala.Incerc sa recuperez,cat pot cel putin.Cate putin,cate putin si o sa ajung acolo unde vreau.

Ma bucur foarte mult ca exista site-ul GoodReads deoarece ne ofera sansa de a fi la curent cu ce este nou/vechi,ce ne mai pregatesc autorii nostri preferati,cunoastem persoane noi,gasim tot felul de fic-uri ,putem face tot felul de liste si bineinteles,putem face rost de data ca cele de mai sus.Ceea ce imi place cel mai mult este faptul ca fiecare blogger sau non-blogger isi publica recenzia pe GoodReads si poti sa ti cont de parerea lor atunci cand nu esti sigur daca sa te apuci de cartea respectiva sau nu.Eu intodeauna tin cont de asta.Imi place sa citesc recenziile altora.Parerea fiecaruia conteaza.

Sincera sa fiu habar nu am de ce am postat asta pe blog.Poate din cauza ca sunt un pic socata?As putea sa spun si asta,dar adevarul este ca as minti.Faza este ca acum doi-trei ani nu as fi pus mana pe carte si tot spuneam :"Eu sa citesc ceva in afara de reviste ?O carte?Serios?",dar uite ca omul se mai schimba.Acum nu mai imi vine sa las cartile jos.

Mai 35 de carti si provocarea mea va fi completa!Oare sa o actualizez?Probabil ca o sa fac asta cand o sa ajung la 150.

2 comentarii:

Antonia Calina spunea...

Doamne , cate carti ! Chiar ca citesti mult (poate mult prea mult) , dar e super tare. Sper s-o continui tot asa...

Blacky spunea...

Probabil o sa continui asa.Cel putin pana cand o sa gasesc altceva mai bun de facut..