miercuri, 25 iulie 2012

The Fault In Our Stars..



Am terminat de citit The Fault In Our Stars de John Green.Am fost avertizata ca este o carte trista,dar pot sa spun ca a fost si amuzanta.John a combinat amuzamentul cu tristetea,si ceea ce a rezultat a fost o poveste superba!Sa citesti o carte despre adolescenti care au cancer nu este placut,dar The Fault In Our Stars a devenit una dintre cartile cele mai ,as putea sa spun adorate dar nu e cuvantul potrivit-nu imi pot da seama care ar fi.Recunosc,ca am ezitat la inceput.Nu prea am vrut sa o citesc din cauza ca tatal meu are cancer,si il vad in fiecare zi cum se lupta.Dar imi pare bine mi-am facut curaj pana la urma.Am vrut sa aflu si eu de ce toata lumea are o parere asa de buna despre aceasta carte si am aflat.Hazel si Augustus "Gus" sunt doua personaje puternice,amuzante,inteligente si luptatoare.Tot ceea ce s-a intamplat in aceasta carte ma cam lasat fara cuvinte.O sa pun punct aici si promit ca o sa ma intorc cu o recenzie cat mai repede,dupa ce imi revin putin.

Niciun comentariu: