joi, 5 iulie 2012

Summer Reads(1)

Am intrat recent pe blogul Walking On Letters si am vazut aceasta provocare.Ei,bine,eu am deja o lista de carti pe care abia astept sa o citesc vara asta,dar mai intai sa scap de stres.Cum in ultimul timp nu am avut timp sa citesc cartile s-au strans.Sunt mai multe ebookuri,dar am si  primit carti de la librarii.Probabil ca o sa le citesc pe toate una dupa alta,asa cum am obiceiul..Uneori imi este foarte greu sa citesc ceva dupa ce am terminat o carte superba..dar imi revin.Bineinteles,urmeaza si recenzii deoarece chiar daca blogul meu nu este chiar asa de vizitat,eu imi postez parerea deoarece asa vreau.Lista cu cartile pe care vreau sa le citesc in aceasta vara..
Carti care le am in biblioteca sau urmeaza sa le primesc.Nu sunt multe,insa nu conteaza!Eu abia astept sa le citesc.
Acum la ebooks trebuie sa mentionez ca sunt destul de multe asa ca am ales doar cateva pe care imi doresc sa le citesc de saptamana viitoare.Majoritatea sunt trecute de mult pe lista,altele sunt noi.Dar cum nu mi-a stat capul la carti saptamanile astea,am decis ca o sa ma apuc de ele de saptamana viitoare.Mai jos gasiti o poza cu copertile.

Sincera sa fiu nici macar nu stiu de care sa ma apuc..dar ma descurc eu pana la urma.In orice caz abia astept sa citesc Before i wake de Rachel Vincent si sa recitesc The Iron King de Julie Kagawa.Cam asta este lista mea ,probabil pe parcurs o sa adaug alte carti.In principal acestea sunt cartile care imi doresc sa le citesc.
***
In curand o sa postez cateva recenzii ..nu sunt noi,dar nu am avut cand sa le postez.

2 comentarii:

Alice spunea...

waw :D
ce "puține cărți" vrei sa citești ;))
spor la citit

Blacky spunea...

Sincera sa fiu nu le-am adaugat pe cele pe care vreau sa le recitesc.Atunci erau mai multe :))