marți, 10 iulie 2012

Rivalitate..



Cred ca cu toti stiti ce se intampla online mai nou.Toata lumea se cearta din cauza unor lucruri care poate nu sunt chiar asa de importante.Am observat ca ultima data cand s-au postat cele 4 bloguri care au primit sponsorizare de la Editura Leda s-a facut o zarva foarte mare.Dumnezeule!Stateam si citeam ce scriau unii si nu imi venea sa cred.Probabil au dreptate.Probabil nu au dreptate.Dar ce sa mai zic.Mi se pare ca mai nou nimeni nu prea mai are respect pentru munca altuia.Sincera sa fiu eu nu mi-a facut blogul pentru sponsorizari.L-am facut pentru ca imi place si punct.Oricum desi am 105 de followers doar 1-2 lasa cate un comentariu din cand in cand.Foarte bine,nu ma deranjeaza lucrul asta.Fiecare face ce vrea.Imi dau seama ca blogul meu este la fel ca toate,doar ca al meu este mai invizibil.Postez cand pot,dar poate nu este chiar asa o noutate.Sincera sa fiu nu ma astept sa fac ceva fabulos.Asta este stilul meu ..asa fac.De fiecare data incerc sa adaug cate ceva de la mine.Uneori functioneaza,uneori.
Acum ca tot am scris mai sus despre sponsorizarea de la Editura Leda.Blogurile care au sponsorizarea in prezent inseamna ca au meritat.Fratilor,nu rezolvati nimic daca va certati intre voi sau daca scrieti tot felul de tampenii care chiar nu isi au rostul.Nu stiu daca multi dintre voi sunteti atenti cum blogurile din strainatate fac o gramada de lucruri impreuna.Blog tour,concursuri si multe alte lucruri interesante.Dar la noi nu prea se poate asta din cauza ca toata lumea crede ca e mai simplu sa vorbesti de rau decat sa lucrezi cu persoana respectiva.
Atunci cand s-a facut campania de publicare pe blogul Walking on Letters sau Turul Creatura,totul a fost perfect dupa parerea mea.Daca vreti se poate..doar ca trebuie sa lasati la o parte sentimentele alea urate si sa va ganditi ca avem ceva in comun:cartile.Despre asta este vorba ,nu?Aproape toti cei din blogosfera citesc si postez informatii despre cartile pe care le-au citit sau ceea ce ne ofera editurile din Romania.
Recunosc ca nu ma implic foarte mult.Postez pe blogul meu si pe blogul Carti Cu Colti.Cunosc cateva persoane din blogosfera si atat.Dar asta nu inseamna ca nu sunt atenta la ce se petrece.Si sunt dezamagita.
Inca o data le spun felicitari celor care au primit sponsorizarea.Cele patru bloguri:Ratacitori in lumea cartilor,Some books are to be tested, Aripi de hartie si Blogul Colectionarului .Bravo lor.
Probabil o sa va ganditi ce naiba mai scrie si asta.Dar asta este parerea mea.Daca ati lasa la o parte invidia si rivalitatea care s-a format in acest timp puteti sa faceti multe lucruri interesante.Dar,hei,asta este o singura parere.Daca vreti tineti cont de ea,daca nu ,nu.Nu oblig pe nimeni sa ma asculte cand stiu ca practic nu prea am cu cine sa vorbesc.Preferati sa ignorati ceea ce se petrece?Foarte bine.E treaba voastra.Dar felul in care decurg lucrurile nu e bine.
Vrei sa arati ca esti original?Arata lumii ca poti si ca vrei.Dar respecta munca altuia.Asta este cel mai important lucru.Daca incepi sa vorbesti urat si sa arunci cu tot felul de lucruri doar pentru ca nu iti convine nu te va ajuta cu nimic.Considera ca in viata poti face tot ceea ce vrei atata timp iti vezi de treaba ta.Viata nu este usoara...Nu judeca totul fara sa sti ce se intampla de fapt.

Niciun comentariu: