luni, 9 iulie 2012

Realitate..



Incerc sa tin pasul,insa caldura de afara ma inebuneste pur si simplu.Nu prea mai am chef de nimic.Am aflat rezultatul de la bac,care a fost dezastru total,si bineinteles nu mai gandesc pozitiv zilele astea.Am incercat sa mai citesc dar pur si simplu nu pot.Nu stiu ce sa mai fac.Nu sunt genul de fata care sa planga sau sa faca cine stie ce tampenie din cauza ca nu a luat bacul.Inca nu am cedat si nici nu o sa cedez.Stiu ce am facut si stiu ca nu a fost bine deloc.Asa ca asta este.Il mai dau o data si poate o sa am noroc de data asta.Adevarul este ca mai nou totul este o bataie de joc pentru romanii nostri.Ma refer in special la scoala,nu la altceva.Dar intrebarea este:Tara noastra urca sau coboara?Din cate am observat la noi in tara nimic nu mai este cum trebuie..dar ce putem sa facem.Eu una m-am saturat pana peste cap de toata tampeniile care se intampla.Am decis sa le ignor,dar nu pot sa trec cu vederea peste multe lucruri.E greu..Cu toti stiti asta.Sunt sigura ca nu sunt singura care a observat asta..Sper ca in viitor lucrurile se vor rezolva.As putea sa continui si sa scriu tot ceea ce am in minte acum,insa sunt sigura ca mai tarziu dupa ce o sa incep sa gandesc din nou pozitiv si o sa scap de caldura asta imposibila o sa regret ca am scris toate astea.Asa ca ma opresc aici si pun punct. Fiecarea are parerea lui..

Niciun comentariu: