vineri, 13 iulie 2012

Pushing the Limits-Characters.

Am terminat de citit Pushing The Limits recent.Wow.Nici macar nu stiu cu ce sa incep,dar o sa scriu foarte putin din cauza ca aceasta postare este despre personajele principale si nu despre poveste.Am pus deja recenzia,dar o sa o postez mai incolo in romana.
==========================================================================
Mai in jos am pus o poza cu o actrita.Asa mi-am imaginat-o eu pe Echo.Poate ca nu e chiar asa cum a descris-o autoarea,dar e pe aproape. Numele ei este Jane Levy si a jucat in Suburgatory.Nu stiu de ce am aleso pe ea.Nici macar nu am vazut serialul in care joaca.Stiu doar ca ma uitam pe Vplay si am vazut bannerul de la serial si ta-da!In orice caz....Echo e roscata,Jane e roscata.Se potriveste..

==========================================================================
Well,cu Noah e mai complicat.Dar eu cred ca  Michael Fjordback e potrivit. Chiar imi place cu arata si am zis ca e  perfect care sa il reprezinte pe Noah.Michael joaca in trei episoade din Teen Wolf,sezonul doi.In rest nu am gasit altceva despre el.

2 comentarii:

Geoo;x spunea...

Voiam sa iti spun ca am primit cartile! Multumesc muult! Mi sa "stricat" mail-ul si de asat nu te-am anuntat mai devreme.

Blacky spunea...

Multumesc ca m-ai anuntat!Asta e tot ce conteaza.Chiar ma intrebam daca au ajuns sau nu.