duminică, 1 iulie 2012

Ops..Castigatoarele sunt...

Imi cer scuze ,dar am facut-o din nou...Ahh!Stiu ca trebuia sa postez ieri castigatoarele de la concursul cu carti in  format electronic ,dar saptamanile astea cred ca am avut in cap doar comentarii la romana,exercitii la mate si multa biologie.Da,oribil!Abia astept sa treaca saptamana asta ca sa scap o data!Stiu ca este a doua oara cand pun mai tarziu castigatorii si imi cer scuze..nu o sa se mai intample promit!

Castigatoarele sunt:

Antonia Calina

si

Sabryy


O sa primit un mail cu cartile astazi.Imi cer scuze din nou.

Va reamintesc ca pe blog va puteti inscrie la un concurs unde puteti castiga seria Cercul Secret de L.J Smith,sunt editiile de chiosc.Daca doriti sa le castigati intrati aici: Concurs Cercul Secret.Mai aveti timp pana in 8 sa va inscrieti,iar in data de 9 o sa postez castigatorul!

Un comentariu:

Cristinab spunea...

felicitari castigatoarelor! :)