miercuri, 18 iulie 2012

Liebster Blog Award?Hmm...

Am primit de la Larisa si Maria Liebster Blog Award.Multumesc,fetelor!Am vazut pe multe bloguri si este foarte popular acest premiu si leapsa,insa nu m-am gandit ca o sa ajuns sa completez si eu.


Reguli:

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !

1.

2.
-Daca as putea as citi toata ziua.
-Urasc matematica din toata inima mea.
-Cand nu citesc,scriu.
-Obisnuisc sa ascult o melodie pana ma satur de ea.
-Noaptea stau treaza,ziua dorm.
-Cand sunt la calculator am obiceiul sa ii ignor pe cei din jurul meu.
-Nu ma pot abtine sa nu intru pe facebook in fiecare zi.
-Ador sa stau noaptea afara si sa ma uit la stele.
-Imi doresc foarte mult sa plec in strainatate.
-Imi place sa postez pe blogul meu,chiar daca nu il urmaresc prea multe persoane.
-

3.
I
1. Care este citatul tau favorit?
Citatul meu preferat?Uff..Sincera sa fiu am atatea citate preferate incat nici macar nu stiu pe care sa il aleg.Dar cred ca stiu care ar fi perfect pentru aceasta ocazie: “Becoming fearless isn't the point. That's impossible. It's learning how to control your fear, and how to be free from it.”
2. In ce carte ai vrea sa traiesti?
The Iron King de Julie Kagawa.
3. Ce carte ar trebui sa citeasca toata lumea?
Divergent de Veronica Roth.
4. Serialul tau favorit?
Supernatural.
5. Vara sau iarna?
Vara.
6. Cafea sau ceai?
Cafea.
7. Ai un hobby?
Hobby?As putea sa spun cititul.Altceva nu imi vine in cap in acest moment.
8. Daca ai putea fi oricine pentru o zi,cine ai fi?
Amy Lee.
9. Ai o masina a timpului. Ai calatorii in viitor sau in trecut?
Categoric in viitor.
10. O melodie a carei versuri nu iti ies din cap?
Evans Blue-Alone not Lonely.
11. Ce citesti in prezent?
Farsighted de Emlyn Chand.
Banchetul Nebunilor de Rachel Caine.

II
1. Dacă ai putea trăi în orice carte pe care citit-o care ar fi aceea?
The Iron King de Julie Kagawa.
2. Care este filmul tău preferat?
The Avengers.
3. Ce preferi: activități sportive sau intelectuale?
Ambele.Sincera sa fiu nu stiu ce sa aleg.
4. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
Oh..Sunt prea multe trupe preferate,dar in acest moment Evans Blue.
5. Dacă ai putea petrece o întreagă zi cu o celebritate care ar fi aceea?
Amy Lee.
6. Ai un model în viață? Dacă da, cine?
Amy Lee.
7. Ai vreun motto? Dacă da, care este acesta?
"Look into the dark, to find the light"
8. Cum te-ai descrie într-un singur cuvânt?
Zapacita.
9. Ce îți dorești cel mai mult să se întâmple în momentul ăsta?
Sa imi spuna cineva ca maine plec in strainatate.:))
10. Care a fost cea mai trăznită idee pe care ai avut-o?
Secret.:)
11. Cartea care te-a impresionat cel mai mult până acum?
What I Didn't Say de Keary Taylor.

Intrebarile mele:
1.Care este cartea ta preferata?
2.Film sau carte?
3. In ce tara ti-ar placea sa te muti?
4. In ce luna te-ai nascut?
5.Care este melodia ta preferata?
6.Dar trupa?
 7.Trei lucruri care te fac sa zambesti. 
8.  Care este autorul tau preferat? 
9.Citatul tau preferat.
10.Care este filmul/serialul tau preferat?
11.Care este anotimpul tau preferat?

4.
Dau premiul mai departe la: Dee si Criss , Madalina's Books , Monika96 , jaquelineveve , Pustoaica scrie ,Carti Cu Colti  si ar mai trebui inca 5 persoane..dar nu stiu pe cine sa mai aleg.Majoritatea din lista mea de blogroll au primit deja..  

2 comentarii:

Nyx spunea...

"Look into the dark, to find the light" Asta nu e din Enter (Evanescene)? Parca asa incepe, sau memoria mea slabeste?

Blacky spunea...

Nu din cate stiu eu.Stiu aproape toate versurile de la Evanescence si nu este "Look into the dark, to find the light" in ele.Sau poate ma insel si eu ,nu stiu.