vineri, 6 iulie 2012

The Iron Queen de Julie Kagawa.



Numele meu este Meghan Chase.

Am crezut ca s-a terminat.Ca viata mea cu fey,deciziile imposibile pe care a trebuit sa le fac,sacrificle celor pe care i-am iubit,au ramas in urma.Dar o furtuna se apropie,o armata de zane de fier care ma vor trage inapoi,lovind si zbierand.Ma vor trage de langa printul alungat care a jurat sa imi fie alaturi.Ma vor trage in miezul unui conflict foarte puternic,din care sunt sigura ca nu toata lumea poate supravietui.
De data asta,nu va mai fi nici o cale de intoarcere.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scurt si la subiect,Meghan Chase este cea mai tare!Sau Julie?Anyway..Julie Kagawa ne ofera o continuare incredibila pe care nu o putem ignora..cel putin eu nu o pot ignora..
Daca doriti sa aflati despre ce este vorba in aceasta carte o puteti comanda de pe site-ul Librarie Online Libris!I know ,i know..Libris este cea mai tare librarie online!

Niciun comentariu: