miercuri, 4 iulie 2012

The Iron King de Julie Kagawa.



Meghan Chase are un destin secret;unul pe care nu si la imaginat vreodata.

Ceva nu a fost niciodata in regula in viata lui Meghan,de cand tatal ei a disparut din fata ochilor ei cand ea avea doar 6 ani.Ea nu s-a intergrat niciodata acasa sau la scoala.
Cand un strain intunecat incepe sa o priveasca de la indepartare,si prietenul ei cel mai bun devine foarte protector,Meghan incepe sa simta ca tot ceea ce stia urma sa se schimbe.
Dar ea nu ar fi ghicit niciodata adevarul-ca este fiica unui rege zana mitic si mai ales ca este un pion intr-un razboi mortal.Acum Meghan va invata cat de departe este in stare sa mearga doar ca sa salveze viata unei persoane pe care o iubeste, sa opreasca un rau misterios pe care nici o creatura zana nu indrazneste sa-l infrunte;si sa gaseasca iubirea intr-un print tanar care ar prefera sa o vada moarta decat sa o lasa sa ii atinga inima lui de gheata.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahem.Da,da..Am tot scris despre aceasta serie pe blog,insa nu am facut traducerea descrierii niciodata.Woah.Ma simt un pic prost,dar hei..in curand o sa pun recenzia asa ca o sa imi treaca.Daca nu ati auzit de seria Iron Fey de Julie Kagawa va anunt ca nu stiti ce ati pierdut!Dar o sa aflati in curand!Eu am primit cartea de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Cred ca jumatate de ora am dansat ca nebuna prin casa de fericire.Yep,that's me..Ok..Va las sa va bucurati de descriere si mai vorbim!

Niciun comentariu: