vineri, 13 iulie 2012

The Indigo Spell-Cover!

Dupa cum ati vazut prima oara cand a aparut coperta lipsea tatuajul de pe obrazul lui Sydney.Ei,bine,se pare ca a mai aparut ceva in plus.Oare cine este barbatul misterios cu tatuajul albastru de pe coperta?Ah,nu imi vine sa cred dar se pare ca va trebui sa astept pana in 2013 cand o sa apara cartea ca sa aflu.Pana atunci va recomand sa citit Bloodlines si The Golden Lily.Nu o sa regretati!
Bloodlines-puteti cumpara cartea de la Libraria Online Libris.

2 comentarii:

Cristinab spunea...

super frumoasa!
oare sa fie Ian, tipul care apare in vol 6, cel care era indragostit de S.?
eu nu am citit inca bloodlines si nu stiu daca el isi mai face aparitia pe acolo.

Blacky spunea...

Nu.E altcineva.Poate o sa fie un personaj nou sau poate e un personaj din The Golden Lily,si inca nu mi-am dat eu seama care.Cine stie.In orice caz nu cred ca o sa aflu inca...