luni, 16 iulie 2012

In My Mailbox!

Nu am chiar asa multe noutati ,asa ca o sa postarea aceasta o sa fie destul de scurta.
*
Saptamana trecute am primit de la Elefant.ro cartea Chimie Perfecta,pe care am comandat-o profitand de ocazie cand era transportul gratuit.A trebuit sa astept,dar macar pot sa spun ca in sfarsit am cartea.
In curand recenzia..

*
De la Libraria Online Libris am primit volumul 4 din seria Vampirii din Morgnaville,Banchetul Nebunilor,pentru recenzie.Multumesc!Mai imi trebuie 1 singur volum si o sa am toate cartile din aceasta serie care au aparut la Editura Leda. Sper sa fac rost si de acel volum in curand!

*
De la autoarea Lia Habel am primit 1 semn de carte si doua carti postale pentru concursul care incepe maine!

*
De la Netgalley pentru recenzie am primit Ironskin de Tina Connolly.Abia astept sa citesc cartea!

4 comentarii:

Rose ღ spunea...

Să le citeşti cu plăcere >:D<

Blacky spunea...

Multumesc,Rose!:)

Cristinab spunea...

lectura placuta!
Chimie perfecta e superba!

Blacky spunea...

Stiu!Am citit-o in engleza,dar nu m-am putut abtine sa nu o cumpar in romana.Sincera sa fiu am fost asa de fericita cand a aparut la noi ,insa nu am avut ocazia sa o cumpar pana acum.