vineri, 27 iulie 2012

Delirium de Lauren Oliver.Alex Sheaths.

Am citit cele doua volume din seria Delirium de Lauren Oliver si abia astept sa apara al treilea.Sincera sa fiu primul volum l-am citit de 2 ori pana acuma-o data l-am citit cand a aparut in varianta electronica,apoi cand am castigat pe un blog din strainatate sansa de a primi de pe TBD o carte si am ales Delirium.In nu am reusit sa fac recenzia.Sincera sa fiu imi este foarte greu sa fac recenzia la aceasta carte si nu stiu de ce!Am incercat de vreo 2-3 ori si nu am reusit niciodata..inca astept sa ma loveasca inspiratia.
Din curiozitate m-am uitat pe tumbrl sa vad ce actorii au fost alesi pentru Alex,Lena,Hana..Ei,bine,am ramas fara cuvinte.Alegerile fanilor sunt destul de interesante.O sa postez pentru fiecare personaj pozele pe rand.Astazi o sa pun doar poze cu Alex Sheathes,because i love him!Poze + nume.
*****
#1 Asher Monroe.
#2 Drew Roy
#3 Steven R. McQueen.
#4 Garrett Hedlund
#5  Daniel Sharman.
#6 Douglas Booth
 #7 Hunter Parrish. 
#8 Thomas Dekker
#9 Tom Felton
#10 Diego Boneta.
#11 Jeremy Sumpter
#12 James Gaisford
#13  Brenton Thwaites
*****
Well,eu inca mai incerc sa aleg intre Asher Monroe,Drew Roy si Steven R. McQueen.Nu stiu care dintre cei trei se potriveste cel mai mult cu descrierea,dar mai nou nu prea se tine cont 100 % de asta.Am gasit foarte multe poze cu Asher Monroe si Drew Roy,sau paote trebuie sa caut mai mult?In orice caz..Actorii de mai sus sunt alegerile fanilor.Mi-am spus si eu parerea..

Niciun comentariu: