sâmbătă, 14 iulie 2012

Carti care m-au facut sa plang...

In general as putea sa spun ca nu plang de la orice.Plang doar cand sunt intr-o situatie extrem de grava sau ceva s-a intamplat in familia mea.Doar atat.Insa mai nou se pare ca exista carti pe care le-am citit si nu m-am putut abtine.Am plans de fericire ,dar si din cauza ca erau triste sau personajele principale se aflau in situatii grave.Probabil suna aiurea si o sa credeti ca exagerez,dar cartile care m-au facut sa plang au avut o poveste destul de trista...
**********************************************************************************
I
Prima carte care m-a facut sa plang a fost Daca as Ramane de Gayle Forman.Am plans la sfarsit cand Mia si-a revenit.Nu m-am putut abtine..
Puteti sa comandati cartea de la:Libris,Elefant sau Rao.
Recenzia:Daca as ramane.

II
A doua carte care m-a facut sa plang a fost What I Didn't Say de Keary Taylor.Din pacate carte nu a aparut la noi in tara ,asa ca nu cred ca ati auzit de ea inca.Daca doriti sa aflati despre ce este vorba puteti sa cititi recenzia pe blog-->What I Didn't Say recenzie. .Este o carte pe care am citit-o si nu regret.Merita.Mi-ar place foarte mult sa apara la noi..

III
A treia carte care m-a facut sa plang este Pushing The Limits de Katie McGarry.Am primit cartea in format electronic de la Netgalley si cred ca doar vreo 2 zile mi-a luat ca sa o termin.Mi-a placut foarte mult si chiar la un moment dat au fost scene in care am inceput sa plang.Am postat recenzia pe blog dar este in engleza.O sa fac in curand traducerea si o sa o postez--->Recenzie:Pushing The Limits.



Pana acum sunt doar trei carti,in viitor poate vor fi mai multe..Cine stie.

Niciun comentariu: