luni, 2 iulie 2012

Caldura asta..+Maroon 5-One More Night!

Avand in vedere faptul ca afara este o canicula ingrozitoare nici macar chef de invatat nu mai am.Cu muzica data la maxima si ventilatorul langa mine incerc din greu sa nu intebunesc!Sincera sa fiu toata iarna mi-am dorit sa vina vara,iar acum vreau un pic de frig!Macar un pic!Dar uite ca nu este asa cum vreau.
Abia astept sa treaca saptamana asta si sa ma apuc din nou de citit!Bineinteles,ceva ce nu are legatura cu scoala..Serios..Inca nu o sa mai postez recenziile pe care le mai am deoarece vreau sa strang mai multe.Mai am cateva carti necitite in biblioteca+carti in format electronic care tot planuiesc sa le citesc dar nu am mai ajuns la ele.Faza este ca mi-am propus sa recitesc cateva pentru recenzii,asa ca ce mai ramane din luna Iulie si apoi luna August o sa fie destul de plina pentru mine.Hehe!Oricum nu imi pasa,atata timp cat am ce sa citesc!
De fiecare data cand dau deo melodie care imi place ajung sa o ascult de 10 mii de ori.Asa am patit cu melodia One More Night.Daca ascultati Maroon 5 atunci stiti despre ce melodie vorbesc,daca nu atunci ascultati-o acum!
Bineinteles,nu este singura melodie care o am zi si noapte in cap.Stiu ca majoritatea fanilor Linkin Park sunt dezamagiti de ultimele lor melodii,insa eu am ramas si o sa raman fana lor.Recunosc ca melodiile vechi au fost incredibile,dar mai isi schimba si ei stilul.Da,este pacat.Dar mai bine asa decat nimic.Noua lor melodie care nu imi da pace este Lost In The Echo.Ador versurile.
Pe langa aventuri si personaje pe care nu le pot uitat asa de usor,tot ce mai imi trebuie este muzica si le am pe toate...

Niciun comentariu: