sâmbătă, 23 iunie 2012

Titlul volumul 5 din seria Mythos Academy..

Pentru cei care ati auzit de seria Mythos Academy de Jennifer Estep va anunt ca volumul 5 are titlu!

Midnight Frost


Autoarea a postat pe blogul ei si pe GoodReads in data de 18 iunie,insa eu abia astazi am vazut..Totusi ma bucur ca am vazut,deoarece chiar imi place seria.Mythos Academy este o serie despre zei.Personajul principal se numeste Gwen Frost.Mai mult de atata nu va spun,deoarece am pregatite recenziile primelor doua volume,si in curand o sa le postez.Pana atunci va prezint copertile volumelor 1,2,3 si bineinteles cea mai noua coperta care apartine volumul 4.Ah si era sa uit de nuvela cu care incepe seria #0.5.
*****
First Frost (Mythos Academy, #0.5)
Publicata in data de: 1 Iulie 2011.
****
Touch of Frost (Mythos Academy, #1)
Publicata in data de:1 August 2011.
***
Kiss of Frost (Mythos Academy, #2)
Publicata in data de:29 Noiembrie 2011.
**
Dark Frost (Mythos Academy, #3)
Publicata in data de :29 Mai 2012.
*
Crimson Frost (Mythos Academy, #4)
                                Data in care urmeaza sa fie publicata:1 Ianuarie 2013.                                 

                                                         
Daca va plac cartile despre mitologie,aceasta este una dintre seriile pe care vi le recomand din tot sufletul!Seria nu a aparut la noi in tara din pacate..

Niciun comentariu: