marți, 12 iunie 2012

Thor.(Movies)




Prima oara cand am auzit de filmul Thor nu prea am avut cine stie ce speranta ca o sa fie fain.But i was wrong.Nici macar de Chris Hemsworth nu auzisem decat ca era fratele mai mare a lui Liam Hemsworth.Mda,e cam aiurea ,dar s-au schimbat lucrurile din momentul in care am vazut Thor.
Zeii?Super.Razboii in Azgard?Ce naiba...Thor?Mai vreau!Reactia mea a fost un pic exagerata ,dar sincera sa fiu nu m-am putut abtine.Practic am stat vreo 30-40 de minute pe internet cautand informatii despre personajul Thor.Obsesia asta...Insa cum ai putea sa nu faci asta cand in rolul principal se afla o bunaciune ca Chris?Ei,sa fim seriosi nu de asta m-am uitat la film..cred.Mi-a placut foarte mult subiectul.Sunt o mare fana a mitologiei si m-am bucurat enorm de mult ca am avut sansa sa vad Thor.
Actorul care il joaca pe Loki,Tom Hiddleston,mi se pare un om foarte ciudat,dar il ador.M-am uitat la cateva interviuri si sincera sa fiu nu imi venea sa cred cat de calm e si..nu stiu ce sa mai spun.Revenind la subiect, trebuie sa mentionez faptul ca nu am fost prea multumita ca Natalie Portman a primit rolul lui Jane..C'mon.Se putea mai bine.Macar si-a jucat rolul cum trebuia.
Este o poveste destul de complicata.Are destula actiune si scene destul de amuzante.

Thor este izgonit pe Pamant de tatal lui din cauza unor lucruri pe care le-a facut.Acesta este despartit de ciocanul lui si trebuie sa traiasca ca toti oamenii.Pana cand va demonstra ca merita acele puteri,ca isi merita locul inapoi in Azgard.Cat timp el este pe Pamant ,in Azgard se intampla multe lucruri.Loki afla cine este cu adevarat si pune la cale un plan cu sa puna stapanire pe Azgard.Dar pentru asta trebuie sa scape de Thor.
Mi-ar fi placut foarte mult ca alta actrita sa joace rolul lui Jane Foster.Nu stiu de ce ,dar niciodata nu mi-a placut de Natalie Portman..In orice caz.Ceea ce conteaza cel mai mult este ca m-am inselat atunci cand am avut indoieli.Filmul s-a dovedit a fi unul foarte bun,iar eu am invatat sa nu mai tin cont doar de trailer.Nu am dat prea multe detalii,deoarece va recomand sa vizionati filmul!Nu o sa regretati!



Este un film care merita vazut.Eu l-am vazut de doua ori,si probabil o sa il mai vad de cateva ori pana apare al doilea.2013 ai face bine sa vi mai repede!

Trailer 


Pe Thor il mai gasiti si in filmul The Avengers.Mai multe detalii despre asta veti afla in postarea urmatoare.. Cand?Asta nu stiu inca..depinde.


Nota mea :10/10.

Niciun comentariu: