sâmbătă, 23 iunie 2012

Planurile mele pentru luna Iulie..

Well,suntem deja la sfarsitul lunii Iunie.Ne mai desparte doar o saptamana de luna Iulie,iar eu deja imi fac planuri. Inca nu pot sa spun ca am scapat,deoarece peste o saptamana am probele scrise.Mai exact in 2,4 si 6 Iulie.Dap,bacul asta ma scoate din sarite complet,insa asta nu ma impiedica sa imi fac alte planuri.Ce planurile?Care sunt acestea?Ei,bine,este vorba despre carti,recenzii si filme.Avand in vedere ca am vazut cateva filme in variante-as putea sa spun destul de proste- mi-am propus sa le revad imediat cu apar variantele bune.Au aparut deja,dar nu am avut timp.Asa ca in luna Iulie o fac maraton...
Despre planurile mele in legatura cu cartile as putea sa spun ca ma gandesc sa recitesc cateva din cele pe care le-am citit si nu am facut recenzie.Am cateva care chiar vreau sa imi spun parerea despre ele,dar cum m-am gandit mereu ca scriu doar prostii si nu vrea sa rada lumea de mine am cam renuntat mereu.Dar,de data asta nu o sa mai fac asta.E parerea mea si nimeni nu o schimba.Majoritatea cartilor pe care le-am citit inca nu au aparut la noi in tara.Unele sunt pe lista ,altele nu.In fiecare Miercuri primim vesti bune,asa ca nu imi pierd speranta inca..
Sunt serii precum Soul Screamers,Iron Fey,,Fall of Angels,Significance si multe altele care imi doresc foarte mult sa apara la noi.Sau carti precum What I Didn't Say,Eden...Lista este foarte lunga si speranta ca aceste carti sa apara la noi in tara stiu ca nu va muri.De ce?Pentru ca totul este posibil.
*****
Mi-am propus ca in luna Iulie sa recitesc urmatoarele carti:
1.Seria Academia Vampirilor.
La primul volum -Academia Vampirilor-gasiti recenzia pe blog.Sincera sa fiu abia astept sa recitesc volumul doi si sa va spun parerea mea despre aparitia lui Adrian Ivashkov.(Hmm..chiar ca nu ma pot abtine  )
2.Seria Vampirii din Morganville)
Am pus deja recenziile de la primele 3 volume-Casa de sticla , Balul fetelor moarte , Aleea Intunericului-asa ca tot ce mai trebuie sa fac este sa le citesc pe restul..Nu ca nu mi-ar place.Chiar o sa fac asta cu multa placere,deoarece Vampirii din Morganville este una dintre seriile mele preferate.
3.Seria Ingerul Noptii.
Si la aceasta seria am postat pe blog recenzia primului volum-Ingerul Noptii.
4.Seria Casa Noptii.
Desi inca nu am toata seria o sa fac tot posibilul sa fac rost de ea.Poate unii cred ca nu este chiar asa de faina ,insa eu una consider ca merita citita.Macar primele volume.
5.Seria Jocurile Foamei.
Recunosc ca am citit seria si mi-a placut foarte mult.Dar nu am apucat sa fac recenziile.Eram in acea perioada in care ma intrebam daca scriu doar prostii sau nu.Ei,bine o sa recitesc cartile si mai vedem...
6.Seria Soul Screamers.
Seria aceasta pur si simplu ma lasat fara cuvinte.Am citit toate cartile,si chiar primul volum l-am primit de la Libraria Online Libris pentru recenzie-My soul to take.O sa fac rost pe parcurs de toate volumele si o sa postez recenziile.
7.Seria Iron Fey.
Avand in vedere faptul ca trebuie sa primesc primul volum pentru recenzie de la Libraria Online Libris ,de data asta nu o sa mai scriu nimic.O sa vedeti atunci -sau mai bine spus o sa cititi atunci cand o sa postez recenzia.
*****
Bineinteles,lista continua.Sunt multe carti din strainatate pe care le-am trecut in lista de "To-read",insa acestea sunt in format electronic!Unele le-am primit de la autorii pentru recenzii,altele le-am castigat,si cateva le-am descarcat de pe internet.
In viitor se anunta alte concursuri cu semne de carti pe care trebuie sa le primesc,dar pana atunci mai e.
Ceea ce se va intampla in continuare nu se stie niciodata.Probabil in urmatoarele doua saptamani nu prea o sa fiu activa -prea mult de invatat-,dar o sa incerc putin cate putin seara sa intru si sa mai postez.

Niciun comentariu: