joi, 14 iunie 2012

Leapsa.

Am primit leapsa de la Krisz ,de pe blogul Walking on Letters.Multumesc!
Este o leapsa destul de interesanta.Au fost interbari care pentru mine au fost capcana,dar am raspuns cum am putut.


1. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
Probabil vreo 15-16 ani.Majoritatea persoanelor cu care ma intalnesc imi spun ca nu arata de 18 ani..Eu?Nu stiu sigur ce sa spun..
2. Ce e mai rău: să eșuezi sau să nu încerci?
Sa nu incerci.Uneori eu cred ca este important sa incerci si sa suporti consecintele.
3. Dacă viața e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac?
Pentru ca ori suntem obligati,ori ajungem la concluzia ca pana la urma tot o sa le facem.Se intampla mereu sa eviti un lucru care te incapatanezi sa nu il faci,dar pana la urma tot la el ajungi.
4. Când ți se pare că s-a vorbit și s-a făcut totul, ți se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Da.Eu sunt genul ala de om care vorbeste mult ,dar face putin.In general sunt foarte lenesa,si uneori chiar mi se spune ca daca mai vorbesc mult cineva o sa imi puna lacat la gura.:D
5. Dacă moneda națională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Foarte.
6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la oameni?
Sunt multe lucuri.Nici nu stiu macar pe care sa il aleg,care este cel mai important.In mare parte sa spunem ca exista prea multa rautate in lumea asta.As vrea ca asta sa se schimbe.
7. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Ceea ce fac in acest moment este din cauza ca imi place.Recunosc nu am visat niciodata ca o sa am un blog sau ca o sa citesc atat de mult.Dar iata ca totul se schimba.
8. Dacă media de viața ar fi de 40 de ani, ți-ai trăi viața diferit?
Normal ca da.Asta doar daca as avea mai mult tupeu.La categoria asta stau cam prost.
9. Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?
Nici eu nu mai stiu.Mereu incerc sa fac totul cum trebuie,dar nu intodeauna fac ce trebuie.E mai complicat in cazul meu.
10. Dacă ar fi să oferi un sigur sfat despre viață unui copil, care-ar fi acela?
Sfat de viata pentru un copil?Viseaza in continuare.Lupta pentru ceea ce iti doresti si nu te grabi sa te maturizezi.Copilaria este cel mai frumos moment din viata unei persoane.
11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
As putea sa spun un prost fericit,dar ma abtin.De data asta geniu stresat s-ar fi potrivit de minune,mai ales in cazul meu.Dar,Hei,nu intodeauna lucurile sunt cum vrei.
12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte?
Amintirile pe care le am pana acum.Cred ca asta nu as schimb pentru nimic in lume.Nu poti trai fara ceea ce s-a intamplat in trecut.Cred ca in mare parte ne defineste trecutul mai mult decat viitorul.Da,in viitor avem sansa de a ne face amintiri mai frumoase.Dar cum ramane cu trecutul?Acela este si va ramane o parte din nou,oricat am nega.
13. Îți mai aduci aminte de momentul ăla de acum cinci ani când erai extrem de furios și nefericit? Mai are vreo importanță acum?
Nu chiar.Am avut parte de atatea momente in care am fost furioasa si nefericita ,inca nici nu mai imi amintesc daca a fost din cauza unui lucru important.Dar adevarul este ca nu mai are importanta acum.
14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială?
Am atatea amintiri frumoase din copilarie,incat imi este greu sa aleg una.Dar o sa incerc.Cel mai frumos moment din viata mea a fost atunci cand m-am mutat cu familia mea la bunica.Intodeauna am adorat-o si faptul ca urma sa locuiesc cu ea mi-a schimbat viata pentru intodeauna.Cand ma gandesc la acel moment zambesc ca o nebuna.Este speciala deoarece inca mai am aceleasi sentimente ca atunci de fiecare data cand imi aduc aminte.Dar adevarul este ca fiecare amintire din copilarie este speciala.Toate au fost momente pe care nu o sa le uit niciodata.
15. Dacă ai câștiga 1.000.000 $ ai renunța la ce faci acum?
Nu as renunta.As investi acei bani in viitorul meu si as face in asa fel incat sa nu imi mai fac griji pentru ziua de maine.
16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deși toți te sfătuiau să nu încerci?
Nu am facut asta niciodata.
17. Când a fost ultima dată când ți-ai auzit sunetul propriei respirații?
Cand m-am dus ultima oara sa ma culc,si asta din cauza ca era liniste in casa.
18. Care este lucrul pe care ți l-ai dorit dintotdeauna să-l faci și nu l-ai făcut? Ce te oprește?
Ceea ce mi-am dorit intodeauna sa fac si nu am facut este...hmmm..sincera sa fiu nu stiu.
19. Care este lucrul pe care-l faci cel mai bine, decât ceilalți pe care îi cunoști?
Inca o intrebare la care nu stiu raspunsul.Stiu la ce sunt buni ei,si nu eu..Toata lumea are cate un talent.Eu nu l-am descoperit pe al meu inca.



Leapsa e pentru toata lumea care viziteaza acest blog!

Niciun comentariu: