joi, 7 iunie 2012

Leapsa-Program de Vara.

Am primit aceasta leapsa de la Krisz de pe blogul Walking On Letters.Multumesc!Let's see.
Hmm..Inca nu m-am gandit care va fi programul meu de vara,insa de un lucru sunt sigura:Personajele care le veti gasi mai in jos ma vor ajuta sa am o vara plina de...lucruri interesante.In orice caz stiu ca vara mea nu o sa fie prea frumoasa din cauza ca pana in iulie nu scap de invatat.Da,am bacul.Si da,abia astept sa scap.Dar asta nu inseamna ca nu pot avea aventurii alaturi de personajele mele preferate,nu?
***



Impreuna cu Adrian Ivashkow o sa pasesc in lumea minunata a viselor.
*
Alex imi va oferi sansa de a invata ce inseamna sa ai un suflet pereche.
*
Tobias ma va ajuta sa imi infrunt cele mai mari temeri.
*

Alex Fuentes imi va demonstra ca totul este posibil.
*

Patch ma va invata sa joc biliard.
*

Cu Will o sa discut despre cartile preferate.
*

De la Jace o sa aflu povestea vanatorilor de umbre.
*

Impreuna cu Shane o sa ii protejez pe cei care ii iubesc.
*

Caleb ma va conduce intr-un loc in care o sa fiu in siguranta.
***


Leapsa este pentru toti cei care imi viziteaza blogul!Ceea ce trebuie sa faceti este sa completati doar cu cartile care au aparut la noi in tara!Eu am adaugat o singura carte care inca nu a aparut la noi,dar este pe lista celor de la Editura Leda.

2 comentarii:

Krisz spunea...

Cat de frumos ai completat leapsa! Nu m-as fi gandit niciodata la asa activitati minunate!

Blacky spunea...

Ei,bine,recunosc ca la inceput nu prea am stiut ce sa scriu.Dar pe parcurs mi-a adus aminte de lucrurile care mi-au placut cel mai mult in legatura cu personajele mele preferate.