luni, 11 iunie 2012

In urmatoarele zile..Filme+Carti?Bac....

Sperand ca voi reusi maine sa trec cu bine de proba orala de la Romana,ma gandeam ca in continuare sa postez cateva lucuri care poate au legatura cu cartile,sau poate nu.
Mai nou as putea sa spun ca sunt un pic "obsedata" de cateva filme si mi-a placea foarte mult sa fac cateva postari despre ele.Deja am inceput,dar mai sunt destul lucruri care mi-ar placea sa le postez.
Sunt filme pe care sunt sigura ca deja le-ati vazut.Daca nu va recomand sa le vizionati cat mai curand posibil!
O sa aflati despre ce vorbesc de maine de la ora 20:00,cand o sa incep sa postez despre ele.Pana atunci va invit sa cititi noua mea recenzie,Eragon , si cam atat.
Cartea a aparut la editura Rao,si face parte din trilogia scrisa de autorul Christopher Paolini.
Parerea mea pe scurt?Este superba!
Sincera sa fiu eu simt ca inebunesc deja si nici macar nu am inceput bine bacul.Da,asta este prima saptamana,dar asta nu inseamna ca nu sunt stresata la maxim!De atata timp m-am apucat de invatat,dar pur si simplu simt ca explodez.Nu cred ca sunt singura..Dar hei!Sper ca totul o sa fie bine.Mai un pic..si o sa pot sa strig: Libertate Frate!De mult imi doresc sa fac asta.Dar mi-am propus sa o fac dupa ce scap de liceu.Ce o fi,o fi!


Bafta celor care au bacul!

Niciun comentariu: