marți, 26 iunie 2012

Ha!101 followers!

Astazi nu am intrat deloc pe internet.Nici macar nu m-am atins de calculator..iar acuma seara cand am intrat ce am gasit..Blogul are 101 followers!Wow.Stiu ca probabil nu e cine stie ce comparativ cu alte bloguri,insa pentru mine inseamna foarte mult asta.Multumesc foarte mult!Imi cer scuze ca saptamanile astea am fost absenta,si o sa fiu in continuare din cauza bacului..dar in seara asta m-am gandit sa programez cateva postari pentru restul saptamanii.O sa pun recenziile care le am scrise pe caiet si nu am apucat sa le postez.Sunt vreo 3-4...Dar sunt si de la cartile pe care le ador.Nu,nu au aparut la noi in tara din pacate.Dar sper ca se va intampla asta.
In orice caz revin la subiect.Ma straduiesc sa fac in asa fel incat sa fiu cat mai originala.Stiu ca nu reusesc,si probabil(100%) fac aproape tot ceea ce fac si ceilalti bloggeri.Hei!Nu e vina mea ca nu am idei :)).Ba da e.. Totusi promit ca o sa ma straduiesc mai mult din 8 iulie incolo.Da,atunci termin cu bacul asa ca o sa pot sa imi fac de cap.Probabil.
Well,cam atat am avut de spus.Multumesc inca o data.

Niciun comentariu: