marți, 12 iunie 2012

Documentar "Be Here Now".Lupta lui Andy Withfield cu cancerul.




Andy Withfield a murit la varsta de 39 de ani din cauza cancerului.Documentarul a fost realizat dupa ce actorul a fost diagnosticat cu cancer.Desi aflase asta Andy continuase sa joace in Spartacus pana cand producatorii au decis sa il inlocuiasca.Am mai urmat inca 18 luni de lupta cu boala pana cand a murit in 11 septembrie 2011.Acest documentar circula pe internet de pe unde site pe altul aratand munca si dorinta lui Andy pentru a ramane in viata.Insa nu totul a fost in zadar.Documentarul nu este gata inca.A fost regizat de  Lilibet Foster,insa mai este nevoie de fonduri pentru al termina.Sotia lui Andy a decis sa ceara ajutorul fanilor,si pentru asta s-a creat o pagina speciala  unde toata lumea poate dona.Pagina se numeste "Be Here Now" ,si mai sunt inca 41 de zile in care oamenii mai pot dona.
Actorul,mort la 39 de ani,si-a dorit foarte mult sa le transmita celor care trec prin ceva asemanator cu boala lui,ca exista speranta si mai ales ca viata merita traita,indiferent ce final va avea.
Aceasta este dorinta lui Andy.De a arata tuturor ca viata merita traita.Ca merita sa lupti.Si mai ales ca oricat de rau te loveste soarta,trebuie sa mergi mai departe.

Echipa Cinemarx a facut un articol special pentru Andy, de acolo am gasit si eu acest documentar.





*****
Prima oara cand l-am vazut pe Andy a fost in filmul Gabriel.Mi-a placut foarte mult cum a jucat si chiar eram nerabdatoare sa mai vad filme cu el,dar din pacate nu a mai avut sansa sa scoata altele.Singurele filme in care a jucat sunt:Spartacus: Blood and Sand (Serial TV),The Clinic (2010),Packed to the Rafters (Serial TV),The Strip (Serial TV),Gabriel (2007),McLeod's Daughters (Serial TV),All Saints (Serial TV).Din pacate mi-am propus sa vad si Spartacus,insa am inceput prea multe seriale,dar asta nu inseamna ca nu o sa o fac in curand.
Este socant cum in fiecare zi aflam vesti de genul acesta.Da,a trecut mult timp de cand a fost anuntata moartea lui Andy,insa oamenii inca isi mai amintesc de el.Fiecare contribuie cum poate sa arate tuturor ca Andy va ramane mereu in inima lor si ca lupta lui nu a fost in zadar.

****
Tot ce mai pot sa adaug este


R.I.P Andy!
                                                   Sa se odihneasca in pace.


Niciun comentariu: