joi, 28 iunie 2012

Carti noi,bookmarks +ebooks.Hell Yeah!(#1)

Avand in vedere ca saptamanile astea am avut alte lucruri pe cap-destul de stresante-trebuie sa recunosc ca au fost cateva momente care m-au lasat fara cuvinte.Acum cateva zile am primit doua plicuri de la doua autoare cu semne de carti pentru concursul care urmeaza sa il fac in luna Iulie(cam prin 10-11 Iulie..nu stiu sigur inca).Iar astazi de la Libraria Libris am primit cartea The Iron King pentru recenzie!
Yey!Sunt asa de fericita..Trebuie sa recunosc ca am mai citit cartea o data(in format electronic),insa faptul ca o am la mine in biblioteca inseamna foarte mult pentru mine.

De la Kiki Hamilton am primit:
Doua semne de carte(pentru concurs)
De la Feather Stone:
4 semne de carte(pentru concurs)
Am castigat carte Fuga Vanatorului pe blogul Blog-ul fanului science fiction.
Si bineinteles cartea care mi-am dorit foarte mult sa o am in biblioteca mea am primit-o de la Libraria Online Libris pentru recenzie <3!

Pe langa asta am mai primit cateva carti in format electronic de la cateva autoare pentru recenzii.Stiu ca suna ciudat,dar mie mi se pare bine si asa.Aceste carti sunt:


De la Netgalley pentru recenzie am primit cartea Pushing the Limits de Katie McGarry.


Pe langa aceste carti am mai facut rost si de altele tot in format electronic.Este vorba despre Before I Wake de Rachel Vincent si Once Burned de Jeanine Frost.




Wow.Abia astept sa le citesc.Insa mai trebuie sa astept inca o saptamana pana se va intampla asta.Timpul trece repede asa ca nu imi fac griji..

Niciun comentariu: