vineri, 15 iunie 2012

Born in the wrong country....




Am mai vazut titlul asta pe inca un blog,nu mai stiu sigur care..dar e adevarat.La ce ma refer?La faptul ca mi-ar fi placut sa traiesc si eu in strainatate unde toata lumea se bucura de mai multe carti..Ei,bine,si noi avem destule. Editurile noastre incerc sa tina pasul,si chiar reusesc.Oricum nu e vina lor...
Recent am vorbit cu cateva autoare.Una dintre ele chiar mi-a spus ca a fost in 2005 in Romania impreuna cu mai multe autoare.Grozav,nu?
Sincera sa fiu nu am nimic cu tara in care m-am nascut ,dar cand vad ca atatea carti bune apar in strainatate si nu am posibilitatea sa pun mainele pe ele,pur si simplu...Nu mai conteaza.Adevarul este ca sunt foarte multumita ca avem editurii care ne publica macar jumatate din seriile pe care ni le dorim.Ceea ce e bine.

Pe langa faptul ca am vrut sa scriu despre faza cu "born in the wrong country",am mai vrut sa scriu ca in curand o sa postez recenzii noi in romana si engleza.Am primit cateva carti de la autoare si dupa ce o sa le termin vreau sa fac recenziile...o sa dureze putin,dar pana la urma o sa le fac.Until then...

Un comentariu:

handmade lorecris spunea...

I was definitely born in a wrong country!!!!